نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

شایعه: رابط کاربری فروشگاه پلی استیشن کنسول PS5 امکان تجربه بازی پیش از خرید آن را می‌دهد

باتوجه به شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد رابط کاربری فروشگاه پلی استیشن در نسل نهم قرار است امکان تجربه و تست بازی به‌صورت فوری و قبل از خرید را در اختیار کاربران قرار دهد.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی و به‌واسطه آن عرضه و ورود به نسل نهم کنسول‌‌های خانگی، بازار شایعات درمورد ویژگی‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس داغ داغ است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش شایعه‌ای مبنی‌بر اینکه بالاخره سونی قرار است در تاریخ ۱۵ خردادماه از کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کند، منتشر گردید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی شایعه و حرف‌وحدیث‌های جدیدی درمورد یکی دیگر از قابلیت‌های احتمالی کنسول پلی‌استیشن 5 به گوش می‌رسد. براساس پست منتشر شده در شبکه اجتماعی توییتر، احتمالا سونی قرار است رابط کاربری فروشگاه پلی استیشن کنسول PS5 خود را طوری طراحی کند تا کاربران امکان تجربه و تست تمام بازی‌ها را به‌صورت فوری، بدون صرف ثانیه‌ای و بدون نیاز به دانلود فایل اضافه‌ای قبل از تصمیم برای خرید نسخه کامل آن داشته باشند.

البته باید توجه داشته باشید، که تمام این موارد حدس و گمان و شایعات در فضای مجازی است و تا زمانیکه ژاپنی‌ها به‌صورت رسمی از این قابلیت رونمایی نکند، نمی‌توان با اطمینان از صحت وجود آن صحبت کرد.

اگرچه بسیاری به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا نگران به‌تعویق افتادن عرضه رسمی کنسول‌های نسل نهم پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس هستند، اما حداقل تا این لحظه به‌نظر می‌رسد سونی و مایکروسافت قصد انجام این کار را ندارند و فعلا طبق برنامه‌ریزی قبلی، تعطیلات سال میلادی وارد نسل جدید کنسول‌های خانگی خواهیم شد.

به‌نظر شما این شایعه منتشر شده، تا چه حد می‌تواند صحت داشته باشد و در صورت وجود آن چه تاثیری در تجربه کاربر خواهد گذاشت؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده