نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

اکران دو فیلم John Wick 4 و The Hitman's Wife's Bodyguard یک سال عقب افتاد؛ اعلام تاریخ اکران جدید Spiral

شرکت لاینزگیت از عقب افتادن اکران فیلم John Wick 4 و فیلم The Hitman's Wife's Bodyguard خبر داد و همچنین تاریخ اکران جدید فیلم Spiral را نیز اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت لاینزگیت از تغییرات گسترده در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود خبر داده است. شیوع و همه‌گیری گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده تا اکران فیلم‌های متعددی از جمله فیلم‌های والت دیزنی، دنیای سینمایی مارول و سونی پیکچرز شود و حال نوبت به لاینزگیت رسیده تا این تغییرات را ایجاد کند. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، فیلم جان ویک ۴ یکی از این فیلم‌ها است که لاینزگیت از عقب افتادن اکران آن به مدت یک سال کامل خبر داده تا طرفداران این مجموعه فیلم اکشن حسابی ناامید شوند. بدین ترتیب قسمت چهارم فیلم John Wick (جان ویک) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود، اکنون با یک سال تاخیر قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده برود.

فیلم Spiral: From the Book of Saw

با توجه به اینکه فیلم John Wick 4 هنوز فیلمبرداری نشده و بازیگران اصلی به‌خصوص کیانو ریوز نیز در پروژه‌های دیگری حضور دارند و تولید این پروژه‌ها فعلا متوقف است، این تاخیر خیلی هم عجیب به‌نظر نمی‌رسد تا تیم تولید زمان کافی را برای جلوی دوربین بردن فیلم داشته باشد. همچنین فیلم Spiral (مارپیچ) با بازی کریس راک که اسپین‌آف مجموعه فیلم Saw (اره) است و پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده و اکران آن به علت شیوع کرونا و تعطیلی سینماها تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده بود، اکنون این فیلم ترسناک با یک سال تاخیر قرار است به‌جای قسمت چهارم فیلم جان ویک در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود.

فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard

همچنین فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) با بازی رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون دیگر فیلم مورد انتظار لاینگزیت در سال ۲۰۲۰ بود که اکران آن با یک سال تاخیر مواجه شده و حال این فیلم کمدی اکشن که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹) اکران شود، اکنون برای اکران در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۲۱ (۲۹ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مابقی تاریخ اکران جدید فیلم‌های لاینگزیت به این شرح است: فیلم Fatale با بازی هیلاری سوانک در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۹ آبان ۱۳۹۹)، فیلم Voyagers در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹)، فیلم The Asset در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰)، فیلم Barb and Star Go to the Vista Del Mar با بازی کریستن ویگ در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) و فیلم The Devil's Light در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۱۳۹۹).

فیلم Run با بازی سارا پولسن و فیلم Jesus Revolution نیز هنوز تاریخ اکران جدیدی دریافت نکرده‌اند. همچنین دو فیلم دیگر لاینزگیت یعنی فیلم Chaos Walking (هرج‌و‌مرج گام برمی‌دارد) و فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent قرار است طبق برنامه قبلی به ترتیب در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن ۱۳۹۹) و در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) اکران شوند و در حال حاضر تغییری در برنامه اکران این دو فیلم اعمال نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده