نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

دیزی ریدلی در حال مذاکره برای حضور در فیلم The Ice Beneath Her است

فیلمی براساس رمان سوئدی The Ice Beneath Her در دست ساخت است و دیزی ریدلی در حال مذاکره برای نقش آفرینی در این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که پروژه بعدی دیزی ریدلی مشخص شده باشد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی ریدلی در حال مذاکره برای حضور در فیلم The Ice Beneath Her است. به‌تازگی شرکت STX Entertainment حق ساخت فیلمی براساس رمانی سوئدی به همین نام اثر کامیلا گریب را خریداری کرده که این رمان در سال ۲۰۱۵ منتشر و به یکی از پر فروش‌ترین رمان‌ها در آن زمان تبدیل شد. این رمان در واقع لحن و روایت مشابه رمان Gone Girl (دختر گمشده) اثر جیلین فلین را دارد. The Ice Beneath Her داستان یک کارآگاه و یک روانشناس را دنبال می‌کند که قرار است در یک پرونده قتل برای حل آن همکاری کنند که در آن یک زن جوان و بدون سر در خانه یک تاجر برجسته پیدا شده است. بااین‌حال، زمان بزرگترین رقیب این پرونده مرموز است.

The Ice Beneath Her

مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Ready or Not (آماده باشی یا نه) را بر عهده داشته بودند، به‌همراه چاد ویلا وظیفه کارگردانی فیلم The Ice Beneath Her را بر عهده گرفته‌اند و به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه حضور خواهند داشت. کیتلین پریش نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم جنایی و دلهره‌آور/تریلر/مهیج را بر عهده داشته است. در ابتدا نیو لاین سینما قرار بود اقتباس سینمایی The Ice Beneath Her را تولید کند، اما در حال حاضر STX حقوق آن را دریافت کرده است. طبق گفته ددلاین هنوز مرحله استخدام بازیگر در جریان است و گزینه‌های شناخته شده‌ای مدنظر تهیه‌کنندگان فیلم است. 

ریدلی طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش ری در فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) شناخته شده است و فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) و فیلم Ophelia (اوفلیا) از دیگر آثاری است که شاهد حضور این بازیگر ۲۸ ساله بودیم. فیلم Chaos Walking (هرج‌و‌مرج گام برمی‌دارد) قرار است فیلم بعدی ریدلی باشد که این فیلم قرار است پس از یک تأخیر طولانی در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده