// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

دموی بازی Dreams در دسترس قرار گرفت

شرکت سونی و استودیو مدیا مولکول نسخه‌ دمو بازی Dreams را در فروشگاه پلی‌ استیشن در دسترس قرار دادند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت Sony و استودیو Media Molecule نسخه‌ای دمو از بازی Dreams را هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار داده‌اند که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استیشن دریافت کنید. این نسخه از بازی فانتزی دریمز در مناطق جغرافیایی مختلفی در فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس قرار دارد که البته آمریکا و کانادا فعلا شامل آن‌ها نیستند.

بازی Dreams یک بازی یا محیط گسترده است که در آن می‌توانید به تولید محتواهای مختلف از جمله بازی، موسیقی، آثار هنری و موارد متعدد دیگری بپردازید. اگر جزو کسانی هستید که تازه وارد این بازی شده‌اید یا قصد دانلود نسخه دموی آن را دارید، می‌توانید از راهنمای تروفی‌های این بازی که توسط زومجی تهیه شده است استفاده کنید. جالب است بدانید که این بازی موفق شده است در بررسی زومجی نمره فوق‌العاده و کامل ۱۰ را دریافت کند. می‌توانید بخشی از نظر زومجی را در مورد این اثر زیبا در زیر مطالعه کنید:

اگر یک بازی باشد که می‌توان آن را به همه — چه گیمر چه نه — پیشنهاد کرد، آن بازی Dreams است. بخش داستانی بسیار دوست‌داشتنی که با موسیقی عالی همراه شده و لحظه‌ای تکراری نمی‌شود به اندازه‌ی کافی باکیفیت است که حتی نیازی به اشاره به تنوع لایتناهی ساخته‌های کاربران بازی نیست. جعبه‌ابزار کامل و عمیقی که در اختیارمان قرار گرفته قرار است تا سال‌های سال منبع خلق تجربه‌های نو و تازه باشد. چه این تجربه‌ها بازی باشند، چه چیزهایی که حتی تصورشان هم الان غیرممکن است. خودتان را از این اتفاق منحصر به فرد در دنیای بازی‌ها محروم نکنید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده