نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Assassin’s Creed 2 پس از معرفی Valhalla دوباره رایگان شد

پس از معرفی رسمی جدیدترین قسمت از سری Assassin’s Creed با نام Valhalla، یوبیسافت برای بار دیگر بازی Assassin’s Creed 2 را رایگان کرده است.

بازی Assassin’s Creed 2 هم‌اکنون به‌عنوان هدیه‌ای از طرف استودیو یوبیسافت، رایگان شده است. بازیکنان می‌توانند این بازی را از امروز تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت دانلود کنند. صفحه خرید این بازی در ساعت ۷ شب روز ۱۶ اردیبهشت بسته خواهد شد. البته باید اضافه کرد که این بازی در کشور روسیه در دسترس نخواهد بود.

برای نصب بازی Assassin’s Creed 2 به‌صورت رایگان، باید در ابتدا برنامه UPLAY را روی پی سی نصب کنید. پس از نصب نرم‌افزار Uplay، بازی Assassin’s Creed 2 را می‌توانید به‌طور مستقیم از این نرم‌افزار دانلود کنید. بازی Assassin’s Creed 2 پیرامون شخصیت Ezio Auditore da Firenze بوده و در دوران رنسانس ایتالیا جریان دارد. در این بازی علاوه‌بر عبور از پشت‌بام‌ها، گذر از کانال‌های ونیزی و مطالعه راه و روش فرقه اساسین‌ها، شخصیت اتزیو به بهترین دوست لئوناردو دا وینچی تبدیل می‌شود.

اگر برای انتشار بازی Valhalla هیجان‌زده هستید و قصد دارید تا قسمت‌های قبلی این سری محبوب را تجربه کنید، نرم‌افزار UPLAY را دانلود کرده و دومین قسمت از مجموعه Assassin’s Creed را تجربه کنید. همچنین می‌توانید اخبار جدید پیرامون بازی Assassin's Creed Valhalla را نیز ازطریق سایت زومجی دنبال کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده