نویسنده: رضا اسکندری
// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Hustle با بازی آدام سندلر و تهیه کنندگی لبران جیمز ساخته خواهد شد

فیلم جدید Netflix با بازی آدام سندلر، تهیه‌ کنندگی لبران جیمز و کارگردانی جرمای زگار، ساخته خواهد شد.

آدام سندلر و نتفلیکس با ادامه‌ دادن رابطه‌ی خوب خودشان، خبر فیلم جدید این شبکه‌ی استریم فیلم و سریال را منتشر کردند. فیلم Hustle، با کارگردانی جرمیا زاگار، کارگردان مجموعه‌ی «We The Animals» و تهیه‌کنندگی فوق ستاره‌ی لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا، لبران جیمز، منتشر خواهد شد.

در این فیلم آدام سندلر، نقش یک استعدایاب را بازی خواهد کرد که به‌تازگی اخراج شده است. او پس از اخراج یک بازیکن جوان خارجی را پیدا می‌کند که استعداد زیادی در بسکتبال دارد و می‌تواند به یک ستاره‌ی بسکتبال در NBA تبدیل شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hustle بر عهده تایلر مترن (نویسنده‌ی فیلم A Star is Born) و ویل فترز (نویسنده‌ی حالت داستانی بازی NBA 2K20) خواهد بود.

در سال ۲۰۱۴، همکاری آدام سندلر و نتفلیکس آغاز شد، او در سال ۲۰۱۷ برای چهار فیلم با نتفلیکس قرارداد بست و در بهمن ماه سال گذشته، در یک قرارداد جدید، ایفای نقش در چهار فیلم دیگر Netflix را برعهده گرفت؛ فیلم‌های زیادی از نتفلیکس با بازی آدام سندلر در راه خواهند بود، مثل فیلم Murder Mystery که در سال گذشته به موفقت‌های زیادی دست پیدا کرد. آدام سندلر در حال حاضر در یک فیلم دیگر از نتفلیکس به‌نام Dan Pan، با نویسندگی ربکا درایسدیل، حضور دارد. اطلاعات زیادی از این فیلم در حال حاضر در دسترس نیست ولی این تردید وجود دارد که این همکاری بین آدام سندلر و نتفلیکس، براساس آخرین قرارداد بین آن‌ها است یا این همکاری ادامه خواهد داشت.

 


منبع GAMESPOT
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده