نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

بازی بعدی مجموعه Saint's Row یک نویسنده جدید خواهد داشت

جرمی برن‌استین از نویسندگان آثاری از قبیل The Crew 2 ،For Honor و Dead Space 2، به‌عنوان «نویسنده ارشد» بازی جدید Saints Row در استودیوی Volition معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نویسنده جدیدی به تیم تولید بازی Saints Row 5 اضافه شده است. بعد از اینکه جرمی برن‌استین (Jeremy Bernstein) اوایل این هفته خبر پیوستن خود به تیم توسعه‌دهندگان Saint's Row را به‌عنوان نویسنده‌ی ارشد این پروژه اعلام کرد، استودیوی Volition، به‌عنوان توسعه‌دهنده قسمت جدید از مجموعه Saints Row (که به احتمال زیاد Saints Row 5 نام خواهد داشت) ازطریق اکانت توییتر رسمی خود، به او خوش آمد گویی کرد.

در شرایطی که بنابر سیاست‌های استودیوی والیشن، هنوز هیچگونه جزئیات رسمی در خصوص بازی جدید Saint's Row منتشر نشده، حالا حداقل می‌دانیم که جدیدترین قسمت این مجموعه، یک نویسنده دیگر خواهد داشت.

Saint

برن‌استیندر گذشته سابقه نویسندگی در حوزه‌های مختلف سریال‌های تلوزیونی و بازی‌های ویدیویی را در کارنامه دارد. از آثار اخیر او در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی می‌توان به The Crew 2 و For Honor و Dead Space 2 اشاره کرد. برخی از اپیزودهای سریال تلوزیونی The Dead Zone، Leverage و The Librarians نیز از جمله آثار او در حوزه تلویزیون به شمار می‌روند.

وی علاوه‌بر این موارد، یک مجموعه‌ی کامیک بوکی با عنوان Santa Claus: Private Eye را نیز در میان سوابق کاری خود دارد، لذا به‌نظر می‌رسد که برن‌استین در خصوص نویسندگی محتوای طنز غیرعادی مجموعه‌ی Saints Row مشکل خاصی نخواهد داشت. حتی در بازی Saints Row 4، یک DLC کامل به‌نام «How The Saints Save Christmas» را داشتیم که وعده‌ی هماهنگی طرز فکر این نویسنده را با محتوای این مجموعه می‌دهد.

Saint

برن‌استیندر پیغام توییتری خود، خبر از نقل مکان به شهر شمپین در ایالت ایلینوی آمریکا را می‌دهد؛ لذا به‌نظر می‌رسد که همکاری او با این این استودیو، تنها محدود به یک قرارداد کوتاه مدت در این پروژه نخواهد بود. ظاهراً مسئولیت اصلی هدایت تیم نویسندگان مجموعه Saints Row بر عهده او گذاشته شده است.

این خبر می‌توان نوید بخش انتظار اطلاعات جدید از محتوای داستانی بازی Saints Row باشد. شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) به‌عنوان ناشر این اثر، در سال ۲۰۱۹ وعده‌ی اشتراک عمده‌ی اطلاعات مورد نیاز هواداران با آن‌ها را در سال جاری میلادی داده است و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری در خصوص گیم پلی و داستان بازی به دست ما برسد.

دیپ سیلور در حساب کاربری توییتر سری بازی Saints Row اعلام کرده بود که استودیو Volition همچنان وظیفه ساخت نسخه‌ی جدید این بازی را برعهده دارد و ریمستر نسخه‌ی سوم همان نسخه‌ی جدید وعده داده شده نیست؛ چرا که این بازی توسط استودویی کاملا مجزا به‌نام استودیو Sperasoft توسعه‌ یافته است. استودیو Voliton ساخت تمامی نسخه‌های قبلی سری را بر عهده داشته است. 


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده