// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

فروش Dark Souls 3 به ۱۰ میلیون نسخه رسید

حساب کاربری توییتر دارک سولز با انتشار یک تصویر از نسخه سوم، اعلام کرده است که فروش Dark Souls 3 به ۱۰ میلیون نسخه رسیده است. 

در سال ۲۰۱۶ بود که سومین و آخرین نسخه از مجموعه Dark Souls روانه بازار شد. یک ماه پس از عرضه، استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده Dark Souls 3، اعلام کرد که فروش این بازی به سه میلیون نسخه رسیده است. حال با گذشت چهار سال، دارک سولز 3 توانسته است دستاورد جدیدی را به نام خود کسب کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر دارک سولز با انتشار تصویری از نسخه سوم، اعلام کرده است که فروش جهانی دارک سولز 3 به ۱۰ میلیون نسخه رسیده است. دراین‌میان اشاره کنم که فروش بازی از بازه زمانی یک ماه پس از عرضه تا امروز، هفت میلیون نسخه دیگر هم فروش داشته است. این در حالی است که تا قبل از عرضه بازی دارک سولز 3، فروش کلی مجموعه دراک سولز هشت میلیون نسخه بوده است. 

ازاین‌رو با منتشر شدن این خبر شاهد افزایش فروش کلی مجموعه هم هستیم. پس از عرضه نسخه سوم، فرام سافتور اعلام کرده که دیگر نسخه جدیدی از این مجموعه منتشر نخواهد شد و آن‌ها سه سال بعد Sekiro: Shadows Die Twice را منتشر کردند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

Dark Souls 3


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده