// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰

سونی باندل پلی استیشن 4 پرو بازی The Last of Us Part 2 را معرفی کرد

سونی به‌تازگی باندل پلی ‌استیشن 4 پرو بازی The Last of Us Part 2 را معرفی کرده است که ۳۰ خرداد ماه برای خرید در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

شرکت سونی معمولا باندل‌های مختلفی را برای بازی‌های انحصاری استودیوهای خود و بعضی از بازی‌های چندپلتفرمه درنظر گرفته است که با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی‌ها، آن‌ها را معرفی می‌کند. از آن‌جایی که یک ماه دیگر بازی The Last of Us Part 2 عرضه می‌شود، شرکت سونی باندل پلی ‌استیشن 4 پرو این بازی را معرفی کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، باندل پلی‌استیشن 4 پرو The Last of Us Part II همانند بازی درتاریخ ۳۰ خرداد ماه (۱۹ ژوئن) با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. باندل ذکر شده دارای یک PS4 Pro و بازی The Last of Us Part 2 به‌همراه کد محتویات دیجیتال است که روی آن (کنسول) خالکوبی دست الی حک شده است. همچنین یک کنترلر پلی‌استیشن 4 پرو به‌همراه هارد دیسک دو ترابایت سیگیت و یک هدست وایرلس، از دیگر ویژگی‌های باندل The Last of Us Part 2 است. 

The Last of Us Part II

در ادامه مشخص شده که کاربران می‌توانند کنترلر و هدست وایرلس این باندل را هم به‌صورت جداگانه و قیمت ۶۴.۹۹ دلار و ۹۹.۹۹ دلار خریداری کنند. البته هارد دیسک دو ترابایتی سیگیت هم به‌صورت جداگانه قابل خرید است که ۸۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. جان سوئینی، کارگردان هنری The Last of Us Part II، اعلام کرده است که دلیل استفاده از خالکوبی الی روی کنسول، واکنش هواداران به این مورد بوده است. وی دراین‌باره می‌گوید:

زمانی‌که برای اولین‌بار The Last of Us Part II را معرفی کردیم، هیچ ایده‌ای نداشتیم که واکنش هواداران به خالکوبی دست الی چه خواهد بود. در طول یک روز، شاهد عکس‌هایی از این طرح در واقعیت بودیم و پس از آن، کاربران از خالکوبی کردن این طرح روی دست خود برای ما عکس می‌فرستادند. 

زمانی‌که فرصت طراحی یک پلی‌استیشن 4 پرو شخصی‌سازی شده را پیدا کردیم، با آنجلا گارسیا، طراح گرافیکی خود روی طرح‌های مختلفی کار کردیم که در انتها به خالکوبی دست الی برگشتیم. با گذر زمان، این طرح به نماد نسخه دوم تبدیل شده بود، همان‌طور که لوگو فایرفلای در نسخه اول بین جامعه کاربری بازی به یک نماد تبدیل شده بود.

این یک تصمیم واضح بود، اما از خود سؤال کردم که چه اتفاقی می‌افتد اگر ما این طرح را روی کنسول حک کنیم؟ در گذشته این کار را نکرده بودیم و حتی نمی‌دانستیم که امکان‌پذیر است یا خیر. با کمک تیم بسیار خوب پلی‌استیشن، توانستیم آن را عملی کنیم. 

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط‌به باندل پلی‌استیشن 4 پرو بازی The Last of Us Part 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به پخش اولین قسمت از مجموعه ویدیویی Inside The Last of Us Part 2 اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده