// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

Operation Steel Wave بازی Rainbow Six Siege رسما معرفی شد

یوبیسافت محتوای Operation Steel Wave بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرده است که شامل دو اپراتور جدید به نام‌های Ace و Melusi می‌شود.

Rainbow Six Siege را می‌توان یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین و رقابتی نسل هشتم دانست که به مرور زمان، مشکلات محتوایی خود را حل کرد و هم‌اکنون تعداد بازیکنان بازی به بیش از ۶۰ میلیون نفر رسیده است. مدتی است که از آخرین بسته الحاقی بازی می‌گذرد و حال، شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، بسته الحاقی جدید بازی را معرفی کرده است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Operation Steel Wave نام جدیدترین بسته الحاقی بازی Rainbow Six Siege است که همانند سایر اوپریشین‌های گذشته، دو اپراتور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین یک  نقشه بازسازی شده هم در Operation Steel Wave قرار داده شده است. اولین اپراتور بسته الحاقی ذکر شده، Ace نام دارد که یک اپراتور تهاجمی است. Ace اهل نروژ است که مهارت S.E.L.M.A. Aqua Breacher او به شما اجازه می‌دهد روی شکاندن موارد مختلف تمرکز کنید.

دومین اپراتور بازی هم یک اوپراتور تدافعی است و Melusi نام دارد. Melusi اهل آفریقای جنوبی است و مهارت Banshee Sonic Defense او به شما اجازه می‌دهد تا سرعت روند پیشروی دشمنان را کاهش دهید و اطلاعات مختلفی را از آن‌ها کسب کنید. در ادامه مشخص شده که House نقشه‌ای است که در Operation Steel Wave شاهد بازطراحی آن هستیم. از دیگر ویژگی‌های Operation Steel Wave هم می‌توان‌به اضافه شدن Proximity Alarm به بازی اشاره کرد که به شما کمک می‌کند محل حضور دشمنان را شناسایی کنید.

Operation Steel Wave در حال حاضر روی سرورهای آزمایشی بازی عرضه شده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط‌به توضیحات تیم سازنده Rainbow Six Siege حول Operation Steel Wave را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده