// سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

آپدیت جدید Call of Duty: Modern Warfare دو نقشه تازه به بازی اضافه می‌کند

در جریان آپدیت امروز بازی Call of Duty: Modern Warfare، دو نقشه Hardhat و Aisle 9 به بازی اضافه خواهند شد.

استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در تلاش است با آپدیت‌های مختلف، تغییراتی را روی بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare و همچنین Call of Duty: Warzone اعمال کند تا کاربران بتوانند تجربه‌ای بهتر را کسب کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز یک به‌روزرسانی جدید در اختیار کاربران مدرن وارفیر و وارزون قرار می‌گیرد که در آن شاهد اعمال تغییرات و اضافه شدن محتویات جدید هستیم. پس از دانلود و نصب آپدیت ذکر شده، باندل Ghost Pack به فروشگاه کالاف دیوتی: مدرن وارفیر اضافه می‌شود. این پک شامل اسکین قدیمی کاراکتر گوست به‌همراه دو نقشه شخصی‌سازی اسلحه، یک سلاح اسالت رایفل لجندری و ۱۰ آیتم تزئينی مختلف می‌شود.

همچنین در ادامه مشخص شده است که در جریان به‌روزرسانی امروز بازی COD: Modern Warfare، نقشه Hardhat به بخش چندنفره اضافه می‌شود. کاربران قدیمی برای اولین‌بار در Call of Duty: Modern Warfare 3 نقشه Hardhat را تجربه کرده‌اند. ساختار نقشه Hardhat به‌گونه‌ای است که نبردهای نزدیک و سرعتی را ارائه می‌دهد. Aisle 9 دومین نقشه‌ای است که در اختیار کاربران مدرن وارفیر قرار می‌گیرد. Aisle 9 کوچک‌تر از نقشه Hardhat است و در حالت گان‌فایت و بخش چندنفره، در دسترس خواهد بود.

Gulag، نام یکی از ویژگی‌های بازی Call of Duty: Warzone است که به شما اجازه می‌دهد پس از مردن در بازی، شانس خود را برای بازگشت به محیط نبرد امتحان کنید. در گذشته تنها با سلاح‌های پیستول و شاتگان می‌توانستید یک رقابت یک‌به یک را در Gulag تجربه کنید. این در حالی است که پس از دانلود و نصب آپدیت امروز، بازیکنان کالاف دیوتی: وارزون در Gulag به سلاح‌های SMG و اسالت رایفل هم دسترسی خواهند داشت.

در ادامه مشخص شده که یک حالت محدود به نام بتل رویال کلاسیک هم در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. در این حالت ویژگی‌های Gulag، Contracts و Buy Stations از بازی حذف می‌شوند. جعبه‌های Armour مورد دیگری است که به بازی بتل رویال COD: Warzone اضافه شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده