نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

نسخه بعدی The Witcher شاید تمرکز بیشتری روی شخصیت سیری داشته باشد

احتمال دارد بازی بعد The Witcher بیشتر از قبل به ماجراهای مرتبط با سیری و گذشته‌ی این شخصیت بپردازد.

کمتر از چهار ماه تا انتشار جدیدترین محصول استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) باقی‌مانده و علاقمندان آثار این استودیوی لهستانی می‌توانند سرانجام بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) را تجربه کنند. دراین‌میان از مدت‌ها قبل اخباری در مورد تولید نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی ویچر (The Witcher) بعد از انتشار سایبرپانک 2077 به گوش می‌رسد و اکنون طبق صحبت‌های یکی از نویسندگان سی‌دی پراجکت رد، احتمال دارد این بازی با تمرکز روی شخصیت سیری (Ciri) ساخته شود.

بازی‌های ویچر برگرفته از رمان‌هایی به همین نام توانستند در طول نسخه‌های مختلف خود و مخصوصاً سومین بازی (The Witcher 3: Wild Hunt) طرفداران زیادی به‌دست آورند و درکنار شخصیت اصلی مجموعه یعنی گرالت (Geralt)، شخصیت‌هایی چون ینیفر و تریس هم محبوبیت بالایی پیدا کردند. دراین‌میان سیری هم توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند و به‌نظر می‌رسد سازندگان بازی هنوز با این شخصیت کار دارند.

یاکوب شمالک، از نویسندگان ویچر 3 و همین‌طور سایبرپانک 2077 به‌تازگی در گفتگویی با سایت VG247 از علاقه‌ی خود به سیری گفته و احتمال حضور پررنگ او را در نسخه‌ی بعدی این مجموعه مطرح کرده است:

افسوس می‌خورم که در ویچر 3 بیشتر از این به گذشته‌ی سیری نپرداختیم؛ شخصیتی جذاب و پیچیده که به دلایل داستانی تقریباً در دو سوم از زمان ویچر 3 حضور نداشت. سیری به آن اندازه که ما به‌عنوان نویسندگان بازی دوست داشتیم، در آن ظاهر نشد ولی شاید این چیزی باشد که در آینده دوباره به‌سراغ آن برویم.

البته این صحبت‌های نویسنده‌ی ویچر را نمی‌توان به‌عنوان تأییدی رسمی بر تولید نسخه‌ی بعدی ویچر با محوریت سیری دانست، ولی به‌نظر می‌رسد می‌توانیم منتظر حضور پررنگ او در بازی بعدی این مجموعه باشیم.

سایبرپانک 2077 به‌عنوان جدیدترین محصول سی‌دی پراجکت رد در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و استیدیا منتشر می‌شود و بعدها نسخه‌ی نسل بعد آن هم عرضه خواهد شد. همچنین خریداران نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی می‌توانند در آینده ازطریق همین نسخه به‌طور رایگان به تجربه‌ی باکیفیت‌تر آن روی ایکس ‌باکس سری ایکس بپردازند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده