// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸

اپیک گیمز استور بخشی از هزینه‌ی بازی را در شرایطی خاص به حساب بازگشت خواهد داد

اپیک گیمز استور به‌تازگی اعلام کرد که اگر مدت زمان کوتاهی از زمان تخفیف یک بازی گذشته باشد، بخشی از هزینه‌ی کامل آن بازی را به حساب بازگشت خواهد داد.

اپیک گیمز هنوز به‌طور رسمی ویژگی جدید فروشگاه دیجیتالی خود را اعلام نکرده است اما خریداران گزارش کرده‌اند که در حال حاضر به‌طور خودکار جزئی از هزینه‌ی بازی‌هایی که به‌تازگی با تخفیف در دسترس بوده‌اند، به حساب آن‌ها بازگشت داده شده است.

جاشوا بوگز (Joshua Boggs)، بنیانگذار استودیو Mayday، اولین کسی بود که متوجه تغییر در سیاست بازپرداخت فروشگاه Epic Games Store شد و راجع به ایمیل خودکاری که از این شرکت دریافت کرده بود، توییت کرد. در متن ایمیل آمده بود که قیمت بازی‌هایی که شما خریداری کرده‌اید اخیراً کاهش یافته بود، بنابراین ما برای جبران تفاوت‌ها بخشی از هزینه‌ها را بازگشت داده‌ایم.

 Epic Games Store

اپیک در اوایل سال جاری سیاست بازپرداخت خود را در فروشگاه دیجیتالی خود به روز کرد تا منعکس کننده سیاست‌های موجود در فروشگاه‌های دیگر باشد. در حال حاضر سیاست بازگشت هزینه‌ی آن بازپرداخت نامحدود را در طی دو هفته پس از خرید و با کمتر از دو ساعت بازی امکان‌پذیر می‌کند. پیش از این محدود دو بازپرداخت در سال وجود داشت.

همان‌طور که می‌دانید بازی Grand Theft Auto V چندی پیش روی اپیک گیمز استور تا تاریخ ۱ خرداد به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت که به‌دلیل هجوم بازیکنان مشکلاتی برای سرورهای این بازی ایجاد شده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده