// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

ساخت بازی جدید Daredevil تکذیب شد

چندی پیش به نظر می‌آمد مدیرعامل استودیو Marvel Games و تروی بیکر در توییتی به احتمال ساخت بازی Daredevil اشاره کردند اما این خبر اندکی بعد توسط بیل روزمان تکذیب شد.

 استودیو Marvel Games به‌تازگی با بازی‌های AAA خود، از انتشار بازی Marvel's Spider-Man گرفته تا بازی Marvel's Avengers از استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) که در تاریخ ۱۴ شهریور ماه منتشر خواهد شد، توانسته بسیار موفق در صنعت بازی‌سازی ظاهر شود. بسیاری از طرفداران بابت تجربه‌ی بازی‌های ابرقهرمانی بیشتر روی کنسول‌های نسل بعد هیجان زده هستند و تعداد زیادی هم سراغ یک بازی‌ Daredevil را گرفته‌‌اند.

 در اوایل سال جاری در ماه مارس، در سایت 4chan گزارش شد که یک بازی Daredevil ممکن است هم‌اکنون در حال توسعه باشد. اما، از آن‌جا که این خبر در سایت 4chan منتشر شد، بسیاری آن را یک شایعه‌ی غلط یاد کردند. امروز  تروی بیکر، صدا پیشه‌ای که به خاطر به تصویر کشیدن نقش خود در بسیاری از بازی‌های ویدیویی شناخته شده است‌، توییتی را منتشر کرد و بیلی روزمان (Bill Rosemann)، مدیرعامل استودیو Marvel Games، را نیز در آن تگ کرد. راسمان نیز پاسخ داد:

شما، آقا، کاملاً مشخص است که مردی بدون ترس هستید.

 اگر شما از طرفداران Daredevil باشید می‌دانید که مت مورداک (Matt Murdock) اسم‌‌های مستعار مختلفی از جمله جک بتلین، مایک مرداک، اسکارلت سواش باکلر، God Without Fear و البته مردی بدون ترس را در کارنامه‌ی خود دارد

در شایعه‌ی منتشر شده در 4chan عنوان شده بود که این بازی یک بازی جهان باز با گیم پلی بسیار تاریک به سبک کاراگاهی Noir خواهد بود و سیستم مبارزه نیز تقریبا مشابه سری بازی‌های Arkham بتمن است که تصمیم قابل قبولی محسوب می‌شود. همچنین در این شایعه گفته شده بود که Bullseye شخصیت شرور این بازی خواهد بود. این بازی اواخر سال ۲۰۲۱یا حتی ۲۰۲۲ برای پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس و پی سی منتشر خواهد شد. در ادامه این شایعه همچنین عنوان می‌کند که یک بازی ولورین نیز در حال توسعه است که یک بازی جهان باز نیست و طی ۲ تا ۳ سال آینده منتشر خواهد شد.

پس از اینکه طرفداران از این توییت به وجد آمدند بیلی روزمان در توییتی این خبر را تکذیب کرد و گفت:

درست است که بیل قطعا مرد بدون ترس را ستایش می‌کند اما هیچ بازی Daredevil در دست ساخت نیست و پاسخ بیل به توییت تروی بیکر نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی مشترک آن‌ها به ساخت بازی ذکر شده بود و او بابت پیام گیج کننده‌ای که توییت ایجاد کرد عذر می‌خواهد.


منبع thegamepost
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده