نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

صداپیشه انیمه One Piece کاراکتر جین در Ghost of Tsushima را صداگذاری می‌کند

با توجه به تاییدیه‌ی سازندگان بازی Ghost of Tsushima، دوبله‌ی ژاپنی کاراکتر جین (قهرمان بازی) بر عهده‌ی شخصی است که کاراکتر زورو در انیمه‌ی وان‌پیس را دوبله کرده است.

در جریان تازه‌ترین قسمت از سری برنامه‌های State of Play سونی، ضمن پخش یک نمایش طولانی از گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima، لحظاتی از گیم‌پلی بازی با دوبله‌ی ژاپنی نمایش داده شد و همچنین، سازندگان تایید کردند که تمامی خریداران بازی، قادر خواهند بود تا بازی را با صداگذاری ژاپنی تجربه کنند. برای تایید این قضیه، قسمتی از بازی نمایش داده شد که شاهد تکلم جین ساکای، قهرمان داستان، به‌زبان ژاپنی بودیم. پس از این قضیه، هواداران تشخیص دادند که دوبلور این شخصیت، همان دوبلور کاراکتر زورو در انیمه‌ی وان‌پیس است، حدسی که در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و طبق صحبت سازندگان اثر، تایید شده است.

با توجه به تاییدیه‌ی جیسون کارنل، کارگردان خلاق/کارگردان هنری بازی در توییتر،‌ مشخص شد که کازویا ناکای (Kazuya Nakai) صداگذاری ژاپنی کاراکتر جین ساکای را انجام داده است. ناکای با دوبله‌ی کاراکتر رورونا زورو (Roronoa Zorro) در بین هواداران، به‌خصوص دنبال‌کنندگان انیمه‌ی وان‌پیس (One Piece) شناخته می‌شود. دوبله‌ی انگلیسی جین ساکای را هم دایسکه تسوجی (Daisuke Tsuji) انجام داده است. شخصی که در بازی‌هایی مثل Death Stranding ،Call of Duty: Black Ops 4 ،Prey و بیشتر، هنرنمایی کرده است.

بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین ساخته‌ی استودیو ساکرپانچ در تاریخ ۱۷ ژوئیه امسال (۲۷ تیر) راهی پلی ‌استیشن 4 خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده