نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

ریمسترهای Tony Hawk Pro Skater شامل اسکیت بازهای قدیمی خواهند بود

اسکن چهره‌ی اسکیترهای قدیمی نسخه‌ی اورجینال بازی Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 در ریمستر این بازی‌ها نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

شاید بتوان گفت که اکثریت قریب به اتفاق مخاطبان نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی‌های Tony Hawk Pro Skater را هواداران قدیمی نسخه‌های اورجینال بازی تشکیل می‌دهند. طی سال‌هایی که از زمان عرضه‌ی اولین بازی این مجموعه می‌گذرد، سن مخاطبان این مجموعه همچون خود بازی بالا رفته و این موضوع در خصوص اسکیترهایی که در آن حضور داشتند نیز صدق می‌کند. اما استودیو ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions)، با انتشار ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی شده Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 تأیید کرده که اسکن چهره‌ی اسکیترهای نسخه‌ی اورجینال بازی‌های Tony Hawk Pro Skater  در ریمستر این بازی‌ها نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

Tony Hawk Pro Skater

براساس گزارش Game Informer، فرایند اسکن و تصویربرداری از بازیکنان حرفه‌ای این بازی انجام شده و در نسخه‌ی ریمستر قسمت اول و دوم Tony Hawk Pro Skater اعمال خواهد شد. از جمله کاراکترهایی که در این بازی حضور دارند می‌توان به ‌تونی هاوک، باکی لسک، استیو کبلرو، جف راولی، اندرو رینولدز، الیسا استیمر، چاد مسکا، اریک کاستن، رادنی مولن، رون گلیف‌برگ، کریم کمپ‌بل، جیمی توماس و باب برن کوئیست اشاره کرد. شما می‌توانید در ویدیوی کوتاهی که در این خصوص منتشر شده، این اسکن‌ها را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

اکثر اسکیترهایی که در بازی اورجینال Tony Hawk Pro Skater حضور داشتند، حالا دیگر چهل سالگی خود را پشت سر می‌گذارند. مثلاً خود تونی هاوک، در حال حاضر ۵۲ سال سن دارد اما حضور این چهره‌ها در بازی، برای هواداران حس نوستالژیک خاطره انگیزی داشته و یادآور سال‌های دهه‌ی نود میلادی است.

Tony Hawk Pro Skater

Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 در تاریخ چهارم سپتامبر ۲۰۲۰ (یا ۱۴ شهریور ۹۹) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمزپلی ‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین یک نسخه دیجیتال دیلاکس ادیشن هم با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای بازی تعبیه شده که ابزارهای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این در حالی است که یک نسخه کالکتور ادیشن هم درنظر گرفته شده که شامل نسخه دیجیتال دیلاکس و یک آیتم از سوی شرکت ساخت اسکیت Birdhouse می‌شود. این نسخه هم ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

کاربرانی هم که نسخه دیلاکس ادیشن Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 را خریداری کنند، به نسخه دمو بازی دسترسی پیدا می‌کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده