نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

از مرکز دی جِی ایران چه می دانید

به بهانه تولد ۳ سالگی دی جی سنتر بر آن شدیم تا شما را با خدمات و سرویس‌های مجموعه دی جی سنتر بیشتر آشنا کنیم.

مجموعه دی جی سنتر با هدف ارائه تجهیزات و خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌صورت تخصصی در زمینه دی جی تأسیس شد. تفاوت فروشگاه دی جی سنتر با دیگر رقیبان ارائه پشتیبانی تخصصی و سرویس‌های جانبی همچنین مشاوره در زمینه‌های مختلف برای دی جی‌های کشور است که از نمونه‌های بازر آن اسپانسرینگ رویدادهای موزیک الکترونیک در عمارت روبه‌رو و تعدادی دیگر از مکان‌ها در شهر تهران به‌علاوه ساخت مجله تخصصی دی جی به زبان فارسی بود.

در سال گذشته به علت احساس نیاز جامعه در مورد آگاهی بیشتر در مورد مقوله‌ی دی جی تصمیم به طراحی و ساخت یک مجله تخصصی آنلاین در زمینه دی جی به زبان فارسی گرفتیم. شما همه روزه می توانید مقالات مجله را از طریق وبسایت و اینستاگرام مجله دنبال کنید.

این مجله چند دسته مخاطب دارد که به‌صورت کلی یک دسته کسانی هستند که درزمینه دی جی فعالیت می‌کنند و آگاهی بیشتر آن‌ها موجب پیشرفت بیشتر آن‌ها در مسیر کاری خواهد شد و دسته‌ی دیگر کسانی هستند که مصرف‌کنندگان هستند.

دی جی سنتر

مصرف‌کنندگان کسانی هستند که یا با دی جی‌ها در حال تعامل و همکاری هستند یا فقط به‌عنوان بیننده و شنونده مخاطب دی جی‌ها هستند آگاهی آن‌ها می‌تواند برای دی جی‌ها بسیار مفید و حائز اهمیت باشد زیرا در صورتی که بیشتر با علوم و فنون دی جی آشنا شوند درک خواهند کرد که کار یک دی جی بسیار پیچیده‌تر و تخصصی‌تر از آن چیزی است که در جامعه‌ی شناخته شده است.

به‌عنوان مثال گاهی کسانی را دیده‌اید که فکر می‌کنند یک دی جی یک ضبط صوت گویا ست که آهنگ‌ها را پلی می‌کند، در صورتی که این شغل و مارکت‌های مرتبط با این شغل بسیار تخصصی‌تر و با ارزش‌تر از آن است که بتوان تصور کرد به شکلی که یکی از بزرگ‌ترین منابع درآمدی گردشگری کشورها با کمک دی جی‌ها تأمین می‌شود و دی جی‌ها با مهارت‌ و فنون خاص خود برای برند‌های مختلف کسب درآمد کرده و مانند اهرمی چرخه‌ی بیزینس در زمینه‌ی سرگرمی و گردشگری را ازطریق برنامه‌های مختلفی به گردش در می‌آورند.

دی جی سنتر

با وجود آنکه در ایران تعداد زیادی دی جی مشغول به فعالیت هستند اما متاسفانه تعداد بسیار کمی از آن‌ها به علت ضعف مهارت زبان خارجی و عدم دسترسی به منابع مناسب فارسی از اطلاعات و آگاهی کمی در مورد تخصص خود برخوردار هستند به همین علت در جامعه ما به قشر دی جی‌ها نگاهی مانند یک متخصص نمی‌شود و شغلی سطحی به حساب آمده و از درآمد مناسبی برخوردار نیستند و علت اصلی این موضوع عدم آگاهی کامل دی جی‌ها و مردم از این زمینه‌ی تخصصی است.

ما در مجموعه دی جی سنتر در تلاش هستیم تا بتوانیم درکنار برطرف کردن نیازهای سخت‌افزاری و نرم افزاری و برطرف کردن مشکلات فنی دی جی‌ها در جهت آگاهی و فرهنگ سازی جامعه دی جی و متعاقبا تاثیر آن روی بازخورد کلی جامعه در مورد اهمیت مقوله دی جی کوشا باشیم .

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده