نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Tetris Effect برای دارندگان هدست واقعیت مجازی Oculus Quest منتشر شد

بالاخره پس از شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراروان، استودیوی Enhance Games به‌عنوان ناشر، اعلام کرد که بازی Tetris Effect برای دارندگان هدست واقعیت مجازی Oculus Quest نیز در دسترس قرار گرفت.

بازی Tetris Effect در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد. اثری که توانست با بهره‌گیری از اساس گیم‌پلی سری Tetris و اضافه کردن چاشنی موسیقی گوش‌نواز و جلوه‌های بصری، رضایت منتقدین و همیطور گیمرها را به خود جلب کند. این بازی در ابتدا برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و به‌واسطه پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی توانست حس‌وحال جدیدی از مجموعه تتریس را به مخاطب خود انتقال دهد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدود یک سال پیش خبری مبنی‌بر انتشار بازی Tetris Effect برای پی سی منتشر شد. بر این اساس باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، از این پس بالاخره دارندگان Oculus Quest نیز می‌توانند این اثر تحسن‌شده را تجربه کنند.

طبق اعلام رسمی استودیوی Enhance Games به‌عنوان ناشر بازی، علاقه‌مندان می‌توانند Tetris Effect را با برچسب قیمت ۲۹.۹۹ دلار از صفحه رسمی بازی خریداری کنند. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی روی هدست آکیولس کوئست دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد عرضه بازی برای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest به‌گوش می‌رسید و باتوجه به اینکه این هدست از محبوبیت زیادی بین گیمرها برخوردار است، بالاخره تیم سازنده نیز با انتشار بازی خود برای آن، به تمام شایعات رنگ واقعیت بخشید.

حال باید دید تتریس افکت روی میزبان جدید خود می‌تواند همانند پلی استیشن VR موفق و محبوب ظاهر شود یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده