// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بازی‌های رایگان اپیک گیمز استور برای هفته ‌های آتی فاش شد

به نظر می‌آید باتوجه‌به عکسی که به‌تازگی منتشر شده، بازی‌های رایگان هفته‌های آینده‌ی اپیک گیمز استور فاش شده است.

به نظر می‌رسد فروشگاه Epic Games برنامه‌های مهیجی برای هفته‌های آینده مد نظر دارد. همان‌طور که می‌دانید پس از شایعه‌های مختلف، بازی GTA V بالاخره رسما به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه اپیک برای پی‌سی در دسترس قرار گرفته است و طی جدیدترین اخبار، یک تصویر جدید منتشر شده نیز بازی‌های رایگان آینده‌ی این پلتفرم را نشان می‌دهد.

عکسی که از بازی‌های رایگان آینده‌ی  اپیک گیمز استور به‌تازگی فاش شده است نشان می‌دهد که بازی‌های Civilization VI ،Borderlands: The Handsome Collection و Ark: Survival Evolved بازی های رایگان بعدی این فروشگاه هستند که تا تاریخ ۱۵ خرداد در دسترس قرار خواهند گرفت.

Epic Games Store Free

بازی The Handsome Collection شامل دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel به همراه کلیه محتویات پس از انتشار آن‌ها می‌شود که اگر این عکس فاش شده واقعی باشد، فرصت خوبی برای کسانی است که می‌خواهند بازی Borderlands 3 را تجربه کنند اما هنوز سری قبلی این بازی‌ها را بازی نکرده‌اند.

از طرف دیگر، بازی Civilization VI جدیدترین بازی منتشر شده از این سری است که یکی از بهترین عناوین استراتژی استودیو Firaxis تا به الان محسوب می‌شود که به همراه گیم پلی اصلی آمیخته شده با گزینه‌ها و نوآوری‌های جدید، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را برای بازیکنان رقم می‌زند.

اپیک گیمز به‌عنوان محبوب‌‌ترین بخش سیاست بازاریابی خود‌، فرصت‌های بسیار خوبی را برای گیمرهای رایانه شخصی فراهم کرده است تا هر هفته ده‌ها بازی فوق‌العاده را به‌صورت رایگان تجربه کنند. بازی‌های Alan Wake ،Watch Dogs ،Assassin’s Creed: Syndicate ،Inside ،For Honor و Rayman: Legends فقط تعداد معدودی از بازی‌های بسیار خوبی هستند که تا به الان به‌طور رایگان در فروشگاه Epic Games ارائه شده‌اند. بااین‌حال، آخرین پیشنهاد آن‌ها یعنی Grand Theft Auto V احتمالاً قابل‌توجه‌ترین موردی است که می‌توان نام برد که باعث شد پس هجوم بازیکنان به این فروشگاه سرورهای این پلتفرم برای چند ساعت از کار بیافتند.

همچنین اپیک گیمز، سازنده موتور گرافیکی آنریل انجین، در جریان استریم رویداد Sumer Games Fest موتور گرافیکی آنریل انجین 5 را رونمایی کرد که در سال ۲۰۲۱ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده