// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

تاریخ انتشار بازی Crusader Kings 3 مشخص شد

استودیو پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرده است که بازی Crusader Kings 3 در تاریخ ۱۱ شهریور ماه روی کامپیوتر عرضه می‌شود.

Crusader Kings را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب در سبک استراتژی دانست که قرون وسطی و جنگ‌های صلیبی را به ارمغان آورده است. این در حالی است که استودیو پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، سازنده مجموعه کروسیدر کینگز، اعلام کرده که Crusader Kings III یک تجربه متفاوت و بسیار وسیع‌تر نسبت‌به نسخه‌های پیشین خواهد بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پارادوکس اینتراکتیو، تاریخ انتشار Crusader Kings 3 را اعلام کرده است. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر در تاریخ ۱۱ شهریور ماه (یک سپتامبر) می‌توانند Crusader Kings 3 را روی استیم تجربه کنند. البته اگر از کاربران سرویس Xbox Game Pass برای پی سی باشید، کروسیدر کینگز 3 را به رایگان تجربه خواهید کرد. همچنین در ادامه یک تریلر داستانی جدید هم از بازی منتشر شده که اهمیت تاج‌وتخت و چیدن استراتژی دقیق در نبردها را به‌تصویر می‌کشد.

هنریک فائرس، کارگردان Crusader Kings III، در مورد ساختار بازی گفته بود:

Crusader Kings 3 یک بازی شبیه‌ساز بسیار بزرگ از قرون وسطی است که به شما اجازه می‌دهد به روش‌های مختلفی زندگی کنید، اما در این راه چالش‌های منحصربه‌فردی را تجربه خواهید کرد. موفقیت نسخه پیشین و استقبال کاربران از آن یکی از موارد رضایت بخش برای ما به‌حساب می‌آید؛ آن هم زمانی‌که مورد پسند بودن همه، هدف اصلی ما نبوده است. بااین‌حال این فرصت را داریم که در Crusader Kings 3 مخاطبان بیشتری را جذب کنیم. 

بازیکنان در طول بازی می‌توانند کاراکترها و اطرافیان خود را به‌گونه‌ای هدایت کنند که در آینده شما تاثیر گذار باشند. اگر نتوانید به درستی این کار را انجام دهید، امکان دارد تاج‌وتخت به‌خطر افتد. همچنین چیدن استراتژی‌های جنگی موفق، به شما کمک می‌کند تا یک سرزمین و امپراطوری قدرتمند را برپا کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه‌های پیشین Crusader Kings 3 را تجربه کرده‌اید؟ در ادامه هم می‌توانید تریلر داستانی بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده