نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر جدید The Dark Eye: Book Of Heroes سیستم طراحی کاراکتر بازی را نشان می‌دهد

استودیوی رندوم پوشن و شرکت وایلد ریور گیمز تریلر جدیدی را برای بازی نقش آفرینی جدید خود به نام The Dark Eye: Book of Heroes منتشر کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی،، تریلر جدیدی از بازی The Dark Eye: Book of Heroes منتشر شده است. در این ویدیو، نحوه‌ی انتخاب پارامترهای مختلف به منظور طراحی شخصیت‌های بازی را در سیستم کارتی آن مشاهده می‌کنیم. در این سیستم، از المان‌ها و عناصر ابتدایی از قبیل گونه‌ها و کلاس‌های مختلف شخصیت‌ها گرفته تا موارد پیشرفته‌تر مانند گذشته و سوابق افراد برای شکل دادن به کاراکترهای مختلف بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با اینکه ممکن است بسیاری از مخاطبان، با مجموعه‌ی The Dark Eye آشنایی نداشته باشند، باید گفت که این بازی موفق‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی رومیزی RPG در کشور آلمان است که در میزان محبوبیت، حتی از Dungeons & Dragons نیز پیشی گرفته است.

در گذشته، بازی‌های ویدیویی زیادی به این مجموعه اختصاص داده شده که اغلب با نام آمریکایی Realms of Arkania شناخته می‌شوند؛ اما تقریباً همه‌ی آن‌ها درست مانند بازی اورجینال خود در بازارهای جهانی ناشناس باقی مانده‌اند.

شما می‌توانید در ادامه تریلر جدیدی که از گیم پلی این بازی منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Dark Eye: Book of Heroes براساس برنامه‌ریزی قبلی، در تاریخ نهم ژوئن (۲۰ خرداد ۹۹) روی استیم منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، تریلر معرفی این بازی را نیز مشاهده کنید.

The Dark Eye: Book Of Heroes

اگر شما هم آشنایی چندانی با این بازی ندارید، می‌توانید در ادامه متنی که توسط سازندگان بازی برای معرفی The Dark Eye: Book of Heroes منتشر شده را مطالعه کنید:

بازی Book of Heroes، که براساس لایسنس مجموعه THE DARK EYE طراحی و تولید شده، شما را به دنیای فانتزی Aventuria خواهد برد. جایی که شما می‌توانید به دخمه‌ها و سیاه‌چال‌های مختلف حمله‌ور شده و ماجراهای هیجان انگیزی را به‌تنهایی یا به همراه دوستان خود تجربه کنید. شما تنها با به کارگیری مهارت‌ها و نیروهای ویژه‌ی بازی موفق به غلبه بر تهدیدات دنیای بازی خواهید شد.

بازیکنان می‌توانند در گروه‌های حداکثر چهار نفره، مهارت‌های ویژه و استراتژیک خود را با هم تلفیق کرده و در قالب گونه‌ها و کلاس‌های مختلفی که در ساختار بازی ارائه شده، به جنگ دشمنان رفته و به حل معماها و چالش‌های نقشه‌ی بزرگ بازی بپردازند.

The Dark Eye: Book Of Heroes

شما می‌توانید با انتخاب از میان ۱۲ حرفه‌ی مختلف از قبیل: Assassin، Mercenary، Blessed one of Rondra، Knight و Black Magician و همچنین یکی از چهار گونه‌ی الف‌ها یا اجنه، نیمه جن‌ها، کوتوله‌ها و انسان‌ها به شخصی‌سازی ظواهر شخصیت‌های بازی بپردازید.

از فرصت‌های منحصر به فردی که برای توسعه‌ی مشخصه‌های کاراکترهای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند لذت برده و با استفاده از لوت‌ها و آیتم‌های مختلفی که در جریان بازی به‌دست می‌آورید، به ارتقاء قابلیت‌های کاراکترهای خود بپردازید.

شما می‌توانید به دو شکل تک نفره و گروهی در هشت خط داستانی مختلف این بازی شرکت کنید. ضمن اینکه در بخش Inn of the Black Boar می‌توانید چند شخصیت همراه دیگر را برای ماجراجویی‌های خود به کار بگیرید.

The Dark Eye: Book Of Heroes

این بازی، که براساس قوانین و لایسنس‌های نسخه پنجم بازی محبوب THE DARK EYE (TDE) توسعه داده شده، با همکاری نزدیک مالک این اثر، یعنی شرکت Ulisses Spiele طراحی و تولید شده است. TDE یک بازی محبوب در سبک نقش آفرینی است که بازیکنان را در دنیای فانتزی Aventuria سرگرم ماجراهای جذاب خود می‌کند. این بازی سابقه‌ی بسیار طولانی و ارزشمندی در مشخص کردن المان‌ها و مشخصه‌های اصلی خود داشته و اولین نسخه‌ی آن به سال ۱۹۸۴ برمی‌گردد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده