// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

کاراکتر آنتونی کارماین درکنار سایر اعضای خانواده کارماین به Gears 5 ملحق شدند

استودیو کوالیشن به‌تازگی تریلر جدیدی را منتشر کرده که خبر از اضافه شدن آنتونی، گری و بنجامین کارماین به بازی Gears 5 می‌دهد.

با اینکه در جریان داستان و بخش چندنفره Gears 5 شاهد حضور کلیتون کارماین و لیزی کارماین، خواهرزاده/برادرزاده کلیتون، بودیم، اما سایر کارماین‌ها در بازی حضور نداشتند. البته به‌تازگی شاهد اضافه شدن آن‌ها به بازی هستیم و کاربران می‌توانند هدایت سایر اعضای خانواده کارماین را به‌دست بگیرند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده گیرز 5، با انتشار یک تریلر، اعلام کرده است که آنتونی، گری و بنجامین کارماین به بازی Gears 5 اضافه شده‌اند. هم‌اکنون کاربران تنها در حالت PvP بازی می‌توانند از این سه شخص استفاده کنند. این در حالی است که در آینده شاهد اضافه شدن آن‌ها به حالت PvE بازی هم خواهیم بود. در ادامه مشخص شده است که کاربران می‌توانند برای کسب هر یک از این کاراکترها، یک Totem بسازند و در طول بازی کردن خود ۳۰ هزار Xp کسب کنند.

مقاله‌های مرتبط:

همچنین می‌توانید به روش‌هایی نظیر خرید آن‌ها به مبلغ 500 Iron، به‌ کارماین‌ها دسترسی پیدا کنید. بازی Gears 5 جزو آن دسته از انحصاری‌های مایکروسافت است که برای نسل بعد هم عرضه می‌شود و کوالیشن در حال کسب دانش از ری تریسینگ است تا بتواند گیرز 5 را با ظاهر بصری خیره کننده‌ و همچنین نرخ فریم ۱۲۰ فریم برثانیه در دسترس کاربران قرار دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به آنتونی، گری و بنجامین کارماین را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع WindowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده