// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

۱۱ بازی یوبیسافت در نسل هشتم بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است

یوبیسافت اعلام کرده که در نسل هشتم ۱۱ بازی این شرکت بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است که از میان آن‌ها می‌توان‌به نسخه اول و دوم The Division اشاره کرد.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، بازی‌های متعددی را عرضه کرد که بعضی از آن‌ها توانسته‌اند دستاوردهای بسیار خوبی را کسب کنند و بعضی از آن‌ها هم کمتر از سطح توقع کاربران ظاهر شده‌اند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که ۱۱ بازی این شرکت در نسل هشتم بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است. در مجموعه Assassin's Creed، بازی Assassin's Creed: Odyssey اولین بازی است که نظر کاربران را جلب کرده است. این بازی بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است که از حیث فروش، حفظ بازیکن و درگیر کردن بازیکنان به‌صورت روزانه عملکرد بهتری نسبت‌به Assassin's Creed: Origins داشته است. البته این بازی هم دومین نسخه از مجموعه اسسینز است که در نسل هشتم بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

آخرین بازی از مجموعه اسسینز در نسل هشتم که فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه داشته، بازی Assassin's Creed: Unity است. در ادامه مشخص شده است که بازی‌های The Division و The Division 2 هم بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. نسخه دوم به‌لطف بسته الحاقی The Warlords of New York توانسته است عملکرد بسیار خوبی را در سه ماهه چهارم سال مالی که گذشت، از خود به‌نمایش بگذارد. رزرو خالص از فروش دیویژن 2 در ۱۳ ماهه اخیر، همانند Assassin's Creed Odyssey بوده است. 

از دیگر بازی‌های شرکت یوبیسافت که فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه‌ را تجربه کرده‌اند، می‌توان‌به Rainbow Six Siege، Far Cry 5، Far Cry 4، Watch Dogs، Watch Dogs 2 و Ghost Recon Wildlands اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟  


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده