نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Sweet Tooth برای نتفلیکس در دست ساخت است

درحالی که قرار بود سریال Sweet Tooth برای پخش از Hulu آماده شود، نتفلیکس آن ‌را منتشر خواهد کرد.

سرانجام بعد از اتفاقات مختلفی که برای اقتباس تلویزیونی Sweet Tooth افتاده بود، به‌تازگی مطلع شدیم که نتفلیکس (Netflix) به‌سراغ حق پخش این سریال رفته و قرار است آن‌ را در قالب هشت قسمت منتشر کند.

اواخر سال ۲۰۱۸ بود که هولو (Hulu) تصمیم گرفت اقتباسی از کمیک Sweet Tooth، محصول شرکت ورتیگو از زیرمجموعه‌های دی سی کامیکس را تولید کند؛ اقتباسی که به نویسندگی و کارگردانی جیم میکل در دست تولید بود، کسی که آثاری چون Hap and Leonard ،Cold in July و In the Shadow of the Moon را از او شاهد بوده‌ایم.

ولی بعد از آن خبری از سریال نشد تا اینکه سرانجام نتفلیکس به‌سراغ آن رفته و با در اختیار گرفتن حقوق سریال قرار است ادامه‌ی تولید آن ‌را با تهیه‌کنندگی تیم داونی (Team Downey) در دست بگیرد؛ شرکتی متعلق به رابرت داونی جونیور و همسر او سوزان داونی که درکنار آماندا بورل و ایوان مور تولید سریال را برعهده دارند.

داستان کمیک Sweet Tooth به نویسندگی جف لمیر به شخصیتی به‌نام گاس مربوط می‌شود که نوجوانی نیمه‌انسان، نیمه‌گوزن است. گاس هم‌زمان با تغییراتی که در دنیا در حال رخ‌دادن است، محل زندگی خود را ترک می‌کند و به گروهی از انسان‌های عجیب‌الخلقه مثل خودش می‌رسد که همگی ترکیبی از انسان و حیوان هستند و سپس با آن‌ها همراه می‌شود تا به پاسخ سؤالاتش پیرامون اتفاقات عجیبی که در دنیا جریان پیدا کرده و همین‌طور منشأ نژاد نیمه‌انسان-نیمه‌حیوان خود برسد.

طبق توضیحات نتفلیکس، این سریال اثری خانوادگی با حال و هوای ماجراجویانه خواهد بود که قرار است دامنه‌ی گسترده‌ای از مخاطبان را جذب خود کند. از بازیگران سریال می‌توان به کریستین کانوری، نانسو آنوزی، عدیل اختر و ویل فورته اشاره کرد و صدای جیمز برولین، پدر جاش برولین را هم به‌عنوان راوی ماجراها در طول سریال خواهیم شنید.

سریال Sweet Tooth با همکاری بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر تولید می‌شود و جیم میکل درکنار بث شوارتز (با سابقه‌ی کار روی سریال‌های Arrow و Legends of Tomorrow) شورانرها و نویسندگان آن خواهند بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده