// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

تصاویر جدید Xenoblade Chronicles: Definitive Edition کاراکترهای بازی را نشان می‌دهد

شرکت نینتندو به‌تازگی تصاویر جدیدی را از بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition منتشر کرده که کاراکترهای داستانی بیشتری را نشان می‌دهد.

مدتی پیش بود که شرکت نینتندو، بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را معرفی کرد که نسخه ریمستر شده زنوبلید کرونیکلز به‌حساب می‌آید. همچنین در ادامه تصاویر مختلفی از بازی در دسترس قرار گرفت که شخصیت‌های داستانی و قهرمان بازی را نشان می‌داد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Xenoblade Chronicles: Definitive Edition، تصاویر جدیدی را منتشر کرده که نسخه ریمستر شده کاراکترهای دیکسن،‌ مامکار و الویس را نشان می‌دهد. در بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition، بازیکنان داستان شالک، قهرمان بازی و همراهان او را مشاهده خواهند کرد. در این سفر شالک باید با کمک دوستان خود جلوی یک تهدید بزرگ را بگیرد. در مبارزات، ترکیب ضربات و قرار دادن کاراکترهای مناسب در تیم، از مهم‌ترین ویژگی‌ها به‌حساب می‌آید و باید به آن توجه داشته باشید. 

در زنوبلید کرونیکلز، دشمنای شما در بازی Mechon نام دارند و شالک متوجه می‌شود که می‌تواند قدرت نهایی یک شمشیر خاص به نام مونادو را کسب کند. ازاین‌رو شالک قدرت این را پیدا می‌کند که Mechonها را یک بار برای همیشه از بین ببرد. بااین‌حال با ورود شما به جهان بازی، با هیولاهای مختلفی هم روبه‌رو می‌شوید که راه قوی‌تر شدن قهرمان داستان و دوستان او را هموارتر می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های Xenoblade Chronicles: Definitive Edition هم می‌توان‌به ارتقای کاراکترهای تیم خود اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در تاریخ ۹ خرداد ماه (۲۹ مِی) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده