نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

تاریخ انتشار فیلم An American Pickle با بازی سث روگن مشخص شد

شبکه HBO Max تاریخ انتشار فیلم An American Pickle با بازی سث روگن را رسما تایید و اعلام کرده است.

اوایل این ماه بود که شبکه HBO Max اعلام کرد که حق پخش فیلم An American Pickle (یک خیارشور آمریکایی) با بازی سث روگن، را از شرکت سونی پیکچرز خریداری کرده است تا این فیلم کمدی به‌جای نمایش در سینماها از این سرویس استریم نوپا و تازه تأسیس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار این فیلم کمدی مشخص شده است. شبکه HBO Max اعلام کرد که فیلم An American Pickle در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۰ (۱۶ مرداد ۱۳۹۹) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. سرویس استریم HBO Max قرار است از تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۰ (۷ خرداد ۱۳۹۹) رسما آغاز به کار کند و حال وارنرمدیا در حال اعلام برنامه‌های آینده این سرویس استریم است که از جمله آن می‌توان به شروع پخش فصل دوم سریال Doom Patrol (دووم پاترول) از تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۵ تیر ۱۳۹۹) اشاره کرد.

فیلم An American Pickle یکی از فیلم‌هایی است به علت همه‌گیری ویروس کرونا قرار است به‌جای اکران در سینماها در پلتفرم دیجیتالی یا سرویس استریم منتشر شود. پیش از این نتفلیکس حق پخش فیلم The Lovebirds (لاوبردز) از پارامونت و آمازون حق پخش فیلم My Spy (جاسوس من) از STX Entertainment را خریداری کرده بودند. وظیفه کارگردانی فیلم An American Pickle بر عهده برندن تورست براساس فیلمنامه‌ای از سایمون ریچ بوده است. سث روگن، مایا ارسکین، سارا اسنوک، جورما تاکونی، جوآنا پی.آدلر، الیوت گلیزر، مالی ایونسن و کالن آلن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم An American Pickle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم An American Pickle براساس یک داستان کوتاه که توسط سایمون ریچ نوشته و در مجله نیویورکر چاپ شده، ساخته شده است که داستان هرشل گرین‌باوم را دنبال می‌کند که یک کارگر است و در سال ۱۹۱۸ به آمریکا مهاجرت می‌کند. او رویای این را دارد تا برای خود و خانواده‌اش زندگی بهتری را در آمریکا فراهم کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده