نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ دوباره برای مدت یک هفته رایگان شد

نینتندو بار دیگر همانند دو هفته گذشته، اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند برای مدت هفت روز به‌صورت رایگان از سرویس آنلاین نینتندو سوییچ استفاده کنند.

نینتندو پس از سال ۲۰۱۷ و عرضه کنسول نینتندو سوییج توانست موفقیت زیادی را کسب کرده و سهم قابل توجهی از بازار جهانی را به دستگاه خود اختصاص دهد. ژاپنی‌ها نیز مانند سایر شرکت‌ها، فروشگاه و سرویس آنلاینی جهت ارایه خدمات به کاربران خود تدارک دیدند. به‌دلیل قیمت مناسب و خدمات متنوعی که به مشترکین خود ارایه می‌دهد، سرویس آنلاین نینتندو سوییچ مورد رضایت و محبوبیت کاربران این کنسول هیبریدی نینتندو قرار گرفت.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود دو هفته پیش نینتدو به‌صورت رسمی اعلام کرد افرادی که تاکنون جزو مشترکین سرویس آنلاین نینتندو نبوده‌اند، می‌توانند به مدت هفت روز به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد نینتندو در نظر دارد از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن مردم جهت تبلیغ سرویس خود نهایت استفاده را کند؛ چراکه روز گذشته این شرکت ژاپنی اعلام کرد که این سرویس دوباره برای مدت یک هفته به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. نکته جالب و متمایز کننده این است که در این سری افرادی که درگذشته ازطریق طرح‌های ویژه به‌صورت رایگان از این سرویس استفاده کرده بودند نیز بازهم می‌توانند از این پیشنهاد جدید نینتندو بهره ببرند.

باتوجه به نگرانی از شیوع ویروس کرونا، نینتندو بهترین زمان ممکن را برای ارایه چنین طرح‌هایی انتخاب کرده است. سرویس آنلاین نینتندو سوییچ علاوه‌بر اینکه امکان تجربه آنلاین بازی را به کاربران خود می‌دهد، مشترکین می‌توانند از مجموعه بازی‌های کنسول‌های کلاسیک و خاطره‌انگیز NES و SNES ازجمله Super Mario World و The Legend of Zelda استفاده کنند.

نینتندو برای جدیدترین و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سوییچ یعنی Animal Crossing: New Horizons نیز امکاناتی برای مشترکین سرویس خود تدارک دیده است. این سرویس به گیمرها این امکان را می‌دهد تا در رویدادهای مخصوص بازی شرکت کرده و همچنین به جزیره دوستان خود سری بزنند.

پس به‌نظر می‌رسد اگر به هر دلیلی تا امروز فرصت تجربه این سرویس را نداشته‌اید، اکنون بهترین زمان استفاده از آن فرا رسیده است. لطفا نظرات خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده