// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Dual Souls: The Last Bearer تا Hello Human

این هفته از بازی جذاب و نقش آفرینی Raven’s Path گرفته تا دو بازی BE-A Walker و Kili's Treasure را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته چهارم اردیبهشت ماه شاهد عرضه بازی‌های آرکید و دو‌بعدی جذابی هستیم. کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن علمی تخیلی، می‌توانند بازی آیفون Space Pioneer: Full Gear را تجربه کنند. این در حالی است که علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای هم می‌توانند بازی اندروید و آیفون Dual Souls: The Last Bearer را دانلود و تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته چهارم اردیبهشت ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

BE-A Walker

BE-A Walker

در جریان بازی موبایل BE-A Walker، بازیکنان در نقش کاراکتری قرار می‌گیرند که هدایت یک ربات جنگی به نام BE-A را برعهده گرفته است. در اینجا شما تنها یک هدف دارید و آن‌هم کشتن تمامی موجوداتی است که باعث به‌خطر افتادن نژاد انسان‌ها شده است.

دانلود بازی BE-A Walker

Bombcats

Bombcats

در بازی Bombcats بازیکنان لحظات سرگرم کننده و جالبی را کسب خواهند کرد. شما باید در طول مراحل بازی، پرواز کنید و گربه‌های گرفتار در قفس را نجات دهید. تیم سازنده نزدیک به ۲۰۰ مرحله را برای کاربران تدارک دیده است.

دانلود بازی Bombcats

Brawlers Zombies

Brawlers Zombies

اگر از علاقه‌مندان به تکنولوژی واقعیت افزوده و بازی‌های زامبی محور هستید، Brawlers Zombies می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در این بازی کاربر نبردهای سرعتی را در قالب واقعیت افزوده تجربه می‌کند.

دانلود بازی Brawlers Zombies

Chaos Road: Combat Racing

Chaos Road: Combat Racing

در جریان بازی Chaos Road: Combat Racing، بازیکنان هدایت یک ماشین جنگی را برعهده می‌گیرند و باید تمامی خلافکارهای و رئسای گروه‌های خلافکاری را از بین ببرند. تیم سازنده برای ارائه یک تجربه‌ی متفاوت، از طراحی‌های دوبعدی و سه‌بعدی استفاده کرده است.

دانلود بازی Chaos Road: Combat Racing

Dual Souls: The Last Bearer

Dual Souls: The Last Bearer

Dual Souls: The Last Bearer یک بازی مبارزه‌ای دوبعدی با طراحی‌های کلاسیک است که سعی دارد درکنار جذب کاربران تازه‌وارد، کاربران قدیمی بازی‌های فایتینگ را هم سرگرم کند. همچنین به‌واسطه‌ی نبردهای آنلاین آن هم می‌توانید سایر بازیکنان جهان بازی را به چالش بکشید.

دانلود بازی Dual Souls: The Last Bearer

Dungeon Deep

Dungeon Deep

Dungeon Deep یک بازی روگ‌لایک تک‌نفره است که گیم‌پلی چالش‌برانگیز و عمیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین تیم سازنده یک بخش شخصی‌سازی کاراکتر را هم برای بازیکنان درنظر گرفته است.

دانلود بازی Dungeon Deep

Dungeon of Weirdos

Dungeon of Weirdos

در جریان بازی Dungeon of Weirdos، بازیکن در نقش قهرمانی قرار می‌گیرد که باید با ورود به سیاه‌چاله‌های تاریک و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، خود را قوی‌تر کند تا بتواند دوست صمیمی خود را نجات دهد.

دانلود بازی Dungeon of Weirdos

Extreme Golf – 4 Player Battle

Extreme Golf – 4 Player Battle

Extreme Golf – 4 Player Battle را می‌توان یک بازی آرکید از ورزش گلف دانست که مسابقات چهاربه‌چهار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدف در مسابقات این است که با استراتژی‌های مختلف، کمترین امتیاز ممکن را کسب کنید.

دانلود بازی Extreme Golf – 4 Player Battle

Fat Splat

Fat Splat

Fat Splat را می‌توان یک بازی آرکید چالش‌برانگیز دانست. در اینجا بازیکنان باید از هر پلتفرم، روی پلتفرم دیگر سقوط کنند. دراین‌میان باید مراقب موانع باشید و سکه‌ها را هم جمع کنید.

دانلود بازی Fat Splat

Hello Human

Hello Human

Hello Human یک بازی مینیمال داستان محور است که در جریان آن باید از دست یک هوش مصنوعی موذی فرار کنید. این هوش مصنوعی دوست دارد بیش‌ازپیش در مورد انسان‌ها اطلاعات کسب کند، ازاین‌رو شما را به‌چالش می‌کشد.

دانلود بازی Hello Human

The Hostage

The Hostage

در بازی The Hostage بازیکن باید به رایان کمک کند تا بتواند از جنگل آفریقا فرار کند. در این جنگل‌ دزدهای مختلفی منتظر رایان هستند تا او را شکار و زندانی کنند. ازاین‌رو باید در تصمیم‌گیری‌های خود دقت لازم را داشته باشید.

دانلود بازی The Hostage

KartRider Rush+

KartRider Rush+

علاقه‌مندان به بازی‌های کارتینگ آرکید، می‌توانند در هفته چهارم اردیبهشت ماه، بازی KartRider Rush+ را تجربه کنند. در این بازی می‌توانید با انتخاب کاراکتر خود و ارتقای آن‌ها و همچنین ماشین‌شان، تجربه‌ی متفاوت و بسیار خوبی را کسب کنید.

دانلود بازی KartRider Rush+

Kili’s Treasure

Kili’s Treasure

در جریان بازی Kili’s Treasure، بازیکنان با یک بازی داستان محور روبه‌رو می‌شوند. شما وظیفه دارید به کیلی در پیدا کردن گنج مخفی داخل خانه کمک کنید. ازاین‌رو باید به سرنخ‌هایی که توسط مادر کیلی در خانه قرار گرفته است، حسابی دقت کنید.

دانلود بازی Kili’s Treasure

LazerGrrl

LazerGrrl

استودیو سازنده LazerGrrl برای ارائه یک تجربه‌ی متفاوت از بازی‌های رقابتی یک‌به‌یک، از ایده‌ی بازی Bomberman استفاده کرده است. در ادامه آن را با المان‌های بازی‌های استراتژی همزمانی ترکیب کرده تا بتواند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

دانلود بازی LazerGrrl

Pico Hero

Pico Hero

Pico Hero یک بازی اکشن تیراندازی با طراحی‌های پیکسلی است؛ جایی‌که بازیکنان در نقش پیکو قرار می‌گیرند. پیکو در بازی تنها یک هدف دارد و آن هم کشتن تمامی دشمنان و نجات دوستان ربوده شده خود است.

دانلود بازی Pico Hero

Pixel Ninja

Pixel Ninja

Pixel Ninja یک بازی ساید اسکرولینگ دوبعدی است که بازیکنان را در نقش یک نینجا قرار می‌دهد. در اینجا بازیکن باید تلاش کند از موانع داخل هر مرحله که معمولا شوریکن‌ها هستند، دوری کند.

دانلود بازی Pixel Ninja

Raining Blobs

Raining Blobs

اگر به بازی‌های آرکید پازل محور علاقه دارید، Raining Blobs می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. دراینجا از المان‌های بازی‌های Matching هم استفاده شده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی غنی‌تری را کسب کنند.

دانلود بازی Raining Blobs

Raven’s Path

Raven’s Path

Raven’s Path یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های تاکتیکی است که تیم سازنده از طراحی‌های پیکسلی و دستی برای بخش بصری آن استفاده کرده است. چیدن استراتژی نبرد و استفاده درست از هم تیمی‌ها، موردی است که در Raven’s Path باعث پیروزی شما می‌شود.

دانلود بازی Raven’s Path

Sandship

Sandship

Sandship توسط سازنده‌های بازی Deep Town ساخته شده است. در اینجا بازیکن با یک بازی مدیریتی روبه‌رو هستند. هدف بازی، مدیریت یک کارخانه تکنولوژی در یک جهان پسا آخرالزمانی است. شما در بازی باید با جمع‌آوری تکنولوژی‌های مختلف، آینده را بسازید.

دانلود بازی Sandship

Solar Idle

Solar Idle

در بازی Solar Idle، بازیکنان باید منظومه خود را بسازند و گسترش دهند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب Solar Idle این است که گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و کاربران به‌سرعت می‌توانند آن را یاد بگیرند و از تجربه‌ی بازی لذت ببرند.

دانلود بازی Solar Idle

Space Pioneer: Full Gear

Space Pioneer: Full Gear

در Space Pioneer: Full Gear بازیکن در نقش تیرانداز کهکشانی قرار می‌گیرد که بین سیاره‌های مختلف سفر می‌کند. در این بازی کاربر باید به سیاره‌های مختلف سفر و آن‌ها را کشف کند. دراین‌میان دشمنان مختلفی هم سر راه شما سبز می‌شوند که باید آن‌ها را نابود کنید.

دانلود بازی Space Pioneer: Full Gear

Spingram

Spingram

اگر از به‌چالش کشیدن ذهن خود لذت می‌برید، بازی Spingram می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد. در هر مرحله، یک پترن مشخص به‌نمایش گذاشته می‌شود که شما با جابه‌جا کردن مکعب داخل محیط، باید آن را خلق کنید. نحوه رسیدن به مورد خواسته شده، شما را به‌چالش می‌کشد.

دانلود بازی Spingram

SpongeBob Krusty Cook-Off

SpongeBob Krusty Cook-Off

در بازی SpongeBob Krusty Cook-Off، آقای کربس متوجه می‌شود که پول خوبی در راه‌اندازی فست فود وجود دارد. ازاین‌رو باب اسفنجی دوست داشتنی را در رستوران خود استخدام می‌کند تا بتواند تجارت جدید خود را رونق دهد.

دانلود بازی SpongeBob Krusty Cook-Off

Square Worlds

Square Worlds

در بازی Square Worlds، از المان‌های بازی‌های رومیزی و معماعیی استفاده شده است. برای پشت سر گذاشتن مراحل بازی، باید معماهای هر مرحله را حل کنید. مراحل ابتدایی چالش خاصی ندارند، اما به مرور زمان چالش‌برانگیز می‌شوند.

دانلود بازی Square Worlds

Through the Darkest of Time

Through the Darkest of Time

بازی Through the Darkest of Time روایت‌گر بازه زمانی است که سوسیالیست‌های ملی مخالفین خود را از بین می‌بردند. همچنین در این بازی کاراکترهای داستانی باید مراقب ارتش آلمان هم باشند، زیرا شما با فعالیت و عقاید خود، مخالف رژیم آن‌ها هستید.

دانلود بازی Through the Darkest of Time

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده