نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۲

کیت بلانشت به فیلم جدید آدام مک کی و جیمز گری پیوست

دو فیلم جدید کیت بلانشت مشخص شده و این بازیگر برنده جایزه اسکار قرار است در فیلم جدید آدام مک کی و همچنین کار بعدی جیمز گری نقش آفرینی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو فیلم جدید کیت بلانشت، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Aviator (هوانورد) و فیلم Blue Jasmine (یاسمن پژمرده) که بیشتر برای بازی در نقش گالادریل در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) شناخته می‌شود، مشخص شده است. اگرچه بسیاری از استودیوهای هالیوودی در انتظار چراغ سبز برای از سرگیری تولیدات خود هستند، اما آن‌ها به استخدام برای دیگر پروژه‌های آینده خود ادامه می‌دهند و بلانشت نیز یکی از بازیگرانی است که سر وی بسیار شلوغ است و فیلم‌های زیادی به او پیشنهاد می‌شود. بلانشت اخیرا برای بازی در فیلم Armageddon Times به‌کارگردانی جیمز گری و فیلم Don’t Look Up (به بالا نگاه نکن) به کارگردانی آدام مک کی، قرارداد همکاری امضا کرده است.

این در حالی است که اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه بلانشت در حال مذاکره با شرکت لاینزگیت برای بازی در نقش لیلیث در فیلم Borderlands (بوردرلندز) استالی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish (آرزوی مرگ) و Knock Knock (تق تق) وظیفه کارگردانی کریگ مازن، خالق و نویسنده‌ی سریال Chernobyl (چرنوبیل) و برنده‌ی دو جایزه‌ی اِمی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. جیمز گری وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Armageddon Time را بر عهده دارد و قرار است با RT Features که پیش از این در فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) همکاری کرده بودند، در تولید این فیلم همکاری کند. داستان این فیلم براساس تجربیات خود گری به‌عنوان دانش‌آموز در مرکز پیش‌دانشگاهی Kew-Forest در کوئینز نوشته شده است.

کیت بلانشت

فرد ترامپ به‌عنوان عضو هیئت مدیره این مدرسه خصوصی مشغول به فعالیت بوده و دونالد ترامپ فارغ التحصیل آن است. مدیر مدرسه شخصیت اصلی فیلم خواهد بود. مک‌کی نیز سال گذشته وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Don’t Look Up را بر عهده گرفت که جنیفر لارنس، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. این فیلم کمدی قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. فیلم Don’t Look Up داستان دو ستاره‌شناس معمولی را روایت می‌کند که متوجه می‌شوند شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین برخورد خواهد کرد و باید با برگزاری تور رسانه‌ای بشریت را از این خطر آگاه کنند.

به‌تازگی شاهد حضور بلانشت در سریال Mrs. America (خانم آمریکا) بودیم که پخش آن از شبکه FX آغاز شده است. همچنین گفته می‌شود که فیلم‌برداری صحنه‌های بلانشت در فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) به‌کارگردانی گیرمو دل تورو پیش از شیوع ویروس کرونا انجام شده بود و به همین علت وی می‌تواند در پروژه‌های دیگری نیز حضور پیدا کند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده