نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

رونمایی‌های تازه‌ای از سری Divinity در رویداد Guerrilla Collective انجام خواهد شد

سازندگان بازی Baldur’s Gate 3 قرار است در رویداد Guerrilla Collective رونمایی‌هایی مربوط‌به مجموعه‌ی Divinity داشته باشند؛ اما از بازی جدید خبری نیست.

استودیو لاریان (Larian Studios) یکی از استودیوهای بازی‌سازی است که قرار است در رویداد Guerrilla Collective شرکت کند. استودیویی که درحال حاضر روی بازی Baldur’s Gate 3 کار می‌کند. این بازی بزرگ‌ترین بازی نقش‌آفرینی‌ای است که آن‌ها تابه‌حال رویش کار کرده‌اند و طرفداران بسیاری از سراسر جهان چشم‌به‌راه دیدن محصول نهایی آن‌ها هستند. البته گویا این بازی قرار نیست تنها اثری باشد که لاریان استودیو قرار است با خود به این رویداد سه روزه بیاورد. طبق آنچه کارگردان بخش نشر این استودیو یعنی مایکل داوس در توییتر منتشر کرده، قرار است چند معرفی مربوط‌به سری بازی Divinity را هم در این کنفرانس مشاهده کنیم.

البته این لزوما به این معنی نیست که این شرکت قرار است یک بازی جدید در مجموعه‌ی Divinity را معرفی کند. به‌گفته‌ی مایکل داوس آن‌ها روی بازی جدیدی از این مجموعه کار نمی‌کنند اما «مشغول بازی کردن با Divinity: Original Sin 2 و شخصیت‌های آن هستند».

قرار است درکنار بازی Baldur's Gate 3 چند رونمایی مربوط‌به Divinity در این کنفرانس انجام شود. ما در حال حاضر روی بازی جدیدی از این مجموعه کار نمی‌کنیم اما کمی با Divinity: Original Sin 2 و کارکترهای آن بازی می‌کنیم. من این کارکترها را خیلی دوست دارم و دلم هم برایشان تنگ شده.

با این اطلاعات این احتمال قوت می‌گیرد که این استودیو قصد داشته باشد یک آپدیت تازه یا یک بسته‌ی الحاقی برای بازی Divinity: Original Sin 2 عرضه کند که محتوای داستانی جدید و گفت‌وگوهای بیشتر را به آن اضافه کند. البته باتوجه‌به میزان دیالوگ‌هایی که در نسخه‌ی Definitive Edition به این بازی اضافه شده بود، چنین حدسی بسیار دست پایین به‌نظر می‌رسد. این احتمال هم وجود دارد که آن‌ها بخواهند بسته‌ی الحاقی جدیدی را با موضوعیت پیش‌زمینه‌ی کارکترها به بازی اضافه کنند که شاید رایگان هم نباشد. درهرصورت باید منتظر ماند و دید این استودیو چه نقشه‌هایی برای طرفداران این سری بازی کشیده است.

یکی دیگر از فرضیه‌های موجود هم می‌تواند مربوط‌به این باشد که لاریان استودیو یک نسخه‌ی ریمستر شده را از بازی‌های قدیمی‌تر مجموعه‌ی Divinity معرفی کند. هر چیزی ممکن است اما با شرایط فعلی، به نفعمان است انتظاراتمان را آنقدرها هم بالا نبریم؛ خصوصا با توجه اتفاقات و رویدادهایی که اخیرا در صنعت بازی‌ها رخ داده‌اند! رویداد Guerrilla Collective قرار است از تاریخ ششم تا هشتم ژوئیه (۱۷ الی ۱۹ خرداد‌ماه) برگزار شود و شما می‌توانید اخبار مربوط‌به آن را در زومجی مطالعه کنید. نخستین روز این رویداد قرار است به رونمایی‌های متعددی از استودیوهایی چون Coffee Stain Studios، پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) و اِلِوِن بیت استودیو (11 bit Studios) اختصاص پیدا کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره این رویداد چیست؟ به نظر شما قرار است چه چیزهایی در طی آن رونمایی شوند؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده