نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

درآمد حاصل از فروش God of War: Ascension بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است

ظاهراً مجموع آمار فروش بازی God of War: Ascension با عبور از ۳ میلیون نسخه در سرتاسر جهان، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد خالص را برای سازندگان این بازی به‌دنبال داشته است.

این اطلاعات، که ازطریق پروفایل LinkedIn کارگردان سابق تولید و توسعه‌ی استودیوی سانتا مونیکا از شرکت سونی منتشر شده، آمار عملکرد God of War: Ascension در سال‌های اخیر را مشخص می‌کند. در بخشی که به تشریح وظایف توسعه‌دهندگان سابق این استودیو پرداخته است، Chacko Sonny از اعضای سابق سونی می‌نویسد:

ما تیم توسعه‌دهندگان مجموعه God of War را به دو گروه متشکل از حداکثر ۱۵۰ متخصص تقسیم کردیم تا فرایند توسعه جدیدترین قسمت از این مجموعه (God of War: Ascension) تکمیل شود.

در ادامه‌ی این توضیحات نوشته شده:

بازی مذکور،در وبسایت متاکریتیک موفق به کسب امتیاز ۸۰ شده و با فروش فراتر از ۳ میلیون واحدی خود، حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد زایی به همراه داشته است. این اعداد و ارقام، شاخص بازگشت سرمایه برای پروژه‌ی Ascension را در جایگاه مطلوبی قرار می‌دهد.

God of War: Ascension

اواخر سال گذشته میلادی بود که Cory Barlog، کارگردان سابق این مجموعه نیز از علاقه‌ی شخصی خود برای عرضه‌ی پورت پی سی God of War صحبت به میان آورده بود. از میان سایر اخباری که اخیراً در خصوص بازی جدید «خدای جنگ» مورد توجه قرار گرفته بود، می‌توان به کشف یکی از کاربران یوتیوب در ساختار بازی God of War در پلی‌ استیشن 4 اشاره کرد که در آن، یکی از شخصیت‌های منفی داستان، در مواقعی که دوربین بازی او را نشان نمی‌داد رفتار خاصی را از خود به نمایش می‌گذاشت. ضمن اینکه مشخص شد برای مدت زیادی خبری از بازی جدید God of War نخواهد بود. گرچه کامیک پیش درآمد این مجموعه به نام God of War: Fallen God برای عرضه در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده که از نظر دوره‌ی زمانی، به اتفاقاتی که پس از داستان God of War 3 رخ می‌دهد، خواهد پرداخت.

God of War: Ascension

اگر از طرفداران بازی‌های اساطیری و حماسی باشید، مسلماً با اخباری که در روزهای گذشته از Assassin’s Creed Valhalla منتشر شده، همراه بوده‌اید. در میان جدیدترین اخباری که در این خصوص منتشر شد، یوبی سافت در بیانیه‌ای تایید کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla روی کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. ضمن اینکه به ‌تازگی در شعبه آلمانی فروشگاه یوبیسافت مشخص شده است که جسپر کید، یکی از سه آهنگساز بازی Assassin's Creed: Valhalla خواهد بود.

در این بین، فروشگاه آلمانی Ubisoft مجدداً جزئیات جدیدی از محتوای سیزن پس بازی Assassin's Creed Valhalla را فاش کرده که ظاهراً شامل یک مرحله داستانی براساس اشعار افسانه‌ای «The Legend of Beowulf» خواهد بود. این مرحله به‌صورت اختصاصی برای خریداران محتوای سیزن پس بازی در نظر گرفته شده است.  علاوه‌بر این موارد، بازیکنان می‌توانند از قابلیت ویژه‌ی اسمارت دلیوری (Smart Selivery) در نسخه ایکس‌باکس این بازی نیز بهره‌مند شوند.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده