نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Harvest Moon: One World برای نینتندو سوییچ معرفی شد

این نسخه از Harvest Moon از موتور گرافیکی جدیدی استفاده می‌کند.

نسخه‌ی جدید بازی هاروست مون با عنوان Harvest Moon: One World برای نینتندو سوییچ در دست ساخت است و طبق اعلام سازندگان بازی، علاقمندان می‌توانند منتظر گرافیکی جدید باشند که با کمک یک موتور گرافیکی تازه طراحی شده است.

مجموعه بازی هاروست مون که به‌نوعی زیرمجموعه داستان فصل ها (Story of Seasons) محسوب می‌شود، کار خود را از سال ۱۹۹۶ با نسخه‌ی SNES آغاز کرد و تا امروز بیش از ۳۰ نسخه‌ی مختلف از آن‌را روی پلتفرم‌های گوناگون شاهد بوده‌ایم؛ از جمله بازی Harvest Moon: Back to Nature که در سال ۱۹۹۹ برای پلی استیشن منتشر شد و در کشور ما هم طرفداران پرشماری به‌دست آورد.

اکنون شرکت ناتسومه (Natsume) درحالی نسخه‌ی جدید بازی را برای نینتندو سوییچ معرفی کرده که خود این شرکت آن‌را در آمریکای شمالی و جنوبی منتشر خواهد کرد و Rising Star Games هم وظیفه‌ی انتشار بازی را در اروپا برعهده دارد؛ شرکت‌هایی که هردو پیش از این با مجموعه هاروست مون در ارتباط بوده‌اند.

بازی جدید هرچند از موتور گرافیکی متفاوتی استفاده خواهد کرد و با ظاهری تازه به‌دست علاقمندان می‌رسد، ولی حال و هوای آن همچنان به نسخه‌های قبلی وفادار خواهد بود و روی مدیریت مزرعه تمرکز دارد و به‌نوعی یک شبیه ساز کشاورزی محسوب می‌شود. به‌گفته‌ی هیرو مائکاوا، مدیرعامل ناتسومه:

Harvest Moon: One World به‌سراغ راه‌های جدیدی برای گشت‌وگذار در دنیای هاروست مون خواهد رفت و قرار است در کنار حفظ جذابیت خود برای طرفداران قدیمی، بازیکن‌های جدید را هم به این مجموعه دعوت کند.

مجموعه هاروست مون در طول دهه‌ها با تکامل همراه بوده، ولی همیشه سعی کرده به سنت‌های خود وفادار بماند و حال و هوای سرگرم‌کننده و مفرح خود را با تأکید روی المان‌های دوستانه و خانوادگی حفظ کند.

این‌بار هم بازی در همان مسیر حرکت خواهد کرد، ولی با موتور گرافیکی و جلوه‌های بصری جدید باعث ارتقای تجربه‌ی بازی در سال ۲۰۲۰ می‌شود.

درحالی‌که Harvest Moon: One World برای عرضه در پاییز امسال آماده می‌شود، دوست‌داران هاروست مون سال گذشته هم فرصت تجربه‌ی دو نسخه از این مجموعه را پیدا کردند؛ بازی Harvest Moon: Friends of Mineral Town که نسخه‌ی گیم‌بوی ادونس آن سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود و در سال ۲۰۱۹ نسخه‌ی ژاپنی بازسازی آن برای سوییچ عرضه شد و امسال هم نسخه‌ی غربی این بازسازی منتشر خواهد شد. و همین‌طور بازی Doraemon Story of Seasons که دو مجموعه هاروست مون و Doraemon را به یکدیگر متصل می‌کند؛ اثری که سال گذشته برای کاربران سوییچ و کامپیوتر منتشر شد و به‌زودی نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن هم از راه می‌رسد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده