// چهار شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Totally Reliable Delivery Service؛ تضمین تحویل کالا!

در بازی موبایل Totally Reliable Delivery Service شما در نقش یک تحویل دهنده کالا باید انواع بار و محصول را جابه‌جا کنید این درحالی‌ است که اصلا کار آسانی را نخواهید داشت ولی خنده را بر لبان شما می‌آورد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های زیادی وجود دارند که با‌ چالش‌های مختلف‌ و عجیب می‌خواهند به هرشکلی است مخاطب را به سمت خود جذب کنند که برخی از آن‌های موفق و برخی دیگر نیز خیلی زود از ذهن‌ها خارج می‌شود. به‌عنوان مثال بازی Human: Fall Flat یک نمونه بسیار موفق در همین زمینه است که افرادی که آن را تجربه کرده‌اند، می‌دانند حل برخی از پازل‌های بازی با مکانیزمی که دارد چقدر دشوار است، ولی بااین‌حال تجربه آن بسیار مفرح است. در این معرفی به سراغ بازی Totally Reliable Delivery Service می‌رویم که با مکانیزمی مشابه بازی Human: Fall Flat، باید با کنترل دست‌ها انواع محصول را برداشه و به مقصد موردنظر برسانیم که تجربه چندنفره آن با دوستان بسیار جذاب‌تر نیز می‌شود. با معرفی کامل بازی همراه ما باشید.

Totally Reliable Delivery Service

در بازی اتومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توایند سوار آن‌ها شده و از آن به‌عنوان کمک برای حمل بار استفاده کنید

در بازی اندروید و آیفون Totally Reliable Delivery Service شما باید انواع بار را با دریافت از محل مورد نظر مانند صندوق‌های بین راه به مقصد مورد نظر که در بین شهر است برسانید. البته این‌کار آسان نیست و مانع‌هایی در بین راه وجود دارد. در بازی با کاراکتری بعدها می‌توانید آن را تغییر دهید یا شخصی‌سازی کنید. باید طبق راهنما یک کارتن را از یک صندوق برداشته و آن را با دستان خود کنترل و جابه‌جا کنید. برای اینکار باید کنار صندوق رفته و قرار گرفته دقیق بین دسته‌گیره جعبه را از صندوق انتخاب کنید. در بازی اتومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توایند سوار آن‌ها شده و از آن به‌عنوان کمک برای حمل بار استفاده کنید که نظر شخصی من کار را کمی سخت‌تر می‌کند چون ضرباتی که به محصول می‌خورد گاهی باعث نابود شدن محصول می‌شود. درکنار تمام این‌ موارد، مورد بسیار جذاب بازی بخش چندنفره آن است که تجربه بسیار جذاب را برای شما فراهم‌ می‌کند. درواقع شما در این بخش مکمل یکدگیر هستید و باید به بهترین شکل ممکن کار خود را به‌درستی انجام دهید.

همنچین خودروهایی که در بازی وجود دارند که شاید در ظاهر کار را آسان‌تر کند ولی کنترل تعادل خودرو بسیار سخت‌تر است

گیم‌پلی بازی اگر بخواهیم درست آن را بیان کنیم سخت و در اوایل کمی عذاب آور است. شما چند المان در اختیار دارید که از تک تک‌ آنها باید در حمل بار استفاده کنید. برای مثال شما زمانی‌که می‌خواهید باری را برداید باید درکنار جعبه قرار گرفته و با علامت دست راست یک طرف جعبه با دست چپ طرف دیگر و بعد از این‌ کارها باید آن را بالا سر بگیرد و درنهایت در‌صورت بهم نخوردن تعادل و رها نشدن محصول آن را به مقصد برسانید. همنچین خودروهایی که در بازی وجود دارند که شاید در ظاهر کار را آسان‌تر کند ولی کنترل تعادل خودرو بسیار سخت‌تر است و گاهی باعث از دست رفتن محصول و مأموریت می‌شود. چون زمانی‌که شما سوار آن می‌شوید با به‌گونه‌ای سرعت آن را کنترل و از موانع بین راه‌ بگذرید که در اوایل و حتی‌ بعد‌ها نیز بسیار دشوار است. در بازی فروشگاهی نیز وجود دارد که در‌صورت تمایل می‌توانید آیتم‌های شخصی‌سازی و دیگر موارد را با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید خریداری کنید. بخش آنلاین بازی اگر با دوستان خود تجربه کنید قطعا از تک تک لحظه‌های بازی لذت خواهید برد. تجربه چند نفره بازی به‌صورت آنلاین و لوکال امکان‌پذیر است، که البته برای تجربه آنلاین بازی باید نسخه کامل آن را تهیه کنید.

Totally Reliable Delivery Service

گرافیک بازی به‌صورت کارتونی و جالب کارشده و با توجه‌ به نوع آن کاملا به تم بازی نزدیک است. همچنین، مدل‌های کاراکترهای بازی آنقدر بامزه هستند که توجهی به کیفیت پایین موارد دیگر نمی‌کنیم. همنچنین موسیقی بازی نیز مانند دیگر قسمت‌های بازی بامزه است و کاملا با جو آن لذت می‌برید. استودیوی We're Five Games که در کارنامه خود بازی‌ morphite را دارد با ساخت این بازی تجربه لذت بخش دیگری را برای گیمرها فراهم کرده است. اگر به بازی‌هایی که می‌خواهند در زمان کوتاهی شما را سرگرم کند و همینطور یک تجربه چند نفره جذاب را با دوستان خود داشته باشید قطعا بازی Totally Reliable Delivery Service انتخاب بسیار درستی است که باید آن را تجربه کنید.

بازی Totally Reliable Delivery Service هم‌اکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می‌توانید ازطریق لینک‌های زیر آن را دانلود از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Totally Reliable Delivery Service
برای تمام مقالات معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده