// پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۵

بازی Tetris Effect احتمالا به زودی برای Oculus Quest منتشر می‌شود

طبق گفته چندین کاربر انجمن ردیت ممکن است بازی Tetris Effect به‌زودی برای هدست واقعیت مجازی آکیولس کوئست منتشر شود.

Tetris Effect یک از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی است که در سال ۲۰۱۸ برای PlaystationVR منتشر شد و بسیاری امیدوار بودند که این بازی برای هدست آکیولس کوئست (Oculus Quest) نیز منتشر شود. اگر گزارش‌ UploadVR درست باشد طرفداران ممکن است مجبور نباشند بیشتر از این منتظر بمانند. دیروز، عکس‌های زیادی در انجمن ردیت منتشر شد که نشان می‌دهد که این بازی در فروشگاه کوئست با عنوان "به‌زودی" قرار گرفته است.

اگر معلوم شود که این خبر درست است یک اتفاق بسیار خوب برای دارنده‌های این هدست واقعیت مجازی است. Tetris Effect از بازی‌هایی است که باید آن را تجربه کرد و داشتن آن درکنار هدست واقعیت مجازی یک مزیت بسیار خوب است. از جایی که این خبر یک شایعه است، اما با انتشار چند عکس از سوی کاربران ردیت احتمال واقعی بودن آن بالا است. علاوه‌ بر این، کوئست شدیدا برای شرکت آکیولس هدست مهم و ارزشمند است و سعی می‌کنند بهترین بازی‌ها را برای آن بیاورد و بازی Tetris Effect یکی از همین آثار است.

Tetris Effect

مقاله‌های مرتبط:

زمانی‌که بازی توسط زومجی بررسی شد و نمره بسیار خوب ۱۰ به آن تعلق گرفت، اشاره شد: "بازی تتریس افکت با استفاده از مکانیزم آشنای تتریس و تلفیق آن جلوه‌های بصری و صوتی فوق‌العاده موفق شده اثری را خلق کند که تمام گیمرها باید آن را تجربه کنند."  بااین‌حال، برای تجربه آن به یک اتصال کابلی نیاز دارید و اگر بازی برای کوئست عرضه شود شما می‌توانید در هرجایی آن را تجربه کنید که این موضوع اتفاق بزرگی است.

بااین‌حال نمی‌توان اطمینان داشت که بازی Tetris Effect برای Oculus Quest عرضه می‌شود و چاره‌ای جز صبر برای انتشار اخبار رسمی نداریم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده