// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

Devolver Direct 2020 در زمان نامشخصی برگزار می‌شود

حساب کاربری توییتر دیوالور دیجیتال اعلام کرده است که رویداد Devolver Direct 2020 لغو نشده است، اما در زمان نامشخصی برگزار می‌شود.

شاید در اواخر بهار E3 نداشته باشیم، اما شرکت‌های بازی‌سازی در تلاش هستند با ارائه رویدادهای مختلف، گیمرها سرگرم کنند. برای مثال رویداد Summer Game Fest با همکاری جف کیلی برگزار می‌شود یا اینکه مایکروسافت سری رویدادهای Xbox 20/20 را درنظر گرفته است و یوبیسافت هم رویداد UbiForward را برگزار خواهد کرد. البته تمامی این رویدادها به‌صورت دیجیتالی برگزار خواهند شد. دراین‌میان شاید کاربران این سؤال را بپرسند که آیا دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) هم رویداد مخصوصی را برگزار خواهد کرد؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیوالور دیجیتال در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که رویداد مخصوص خود را با نام Devolver Direct 2020 برگزار می‌کند و همچنان شاهد حضور این شرکت هستیم، اما تاریخ دقیقی برای Devolver Direct 2020 اعلام نشده است. درواقع شرکت دیوالور دیجیتال اعلام کرده که رویداد ذکر شده در زمان نامشخصی پخش می‌شود. 

از میان بازی‌هایی که انتظار می‌رود در رویداد دیوالور دایرکت 2020 شاهد آن‌ها باشیم، می‌توان‌به Disc Room ،Carrion ،Fall Guys: Ultimate Knockout و Serious Sam 4: Planet Badass اشاره کرد که در سال جاری میلادی عرضه می‌شوند. از بازی‌هایی هم که تاریخ انتشار ندارند، می‌توان‌به Eitr و Weird West اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده