// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰

فهرست شغلی جدید سونی به عرضه پلی استیشن 5 در ماه اکتبر اشاره می‌کند [بروزرسانی: تکذیب شد]

به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی از سوی سونی منتشر شده است که در جریان آن اعلام شده پلی ‌استیشن 5 در ماه اکتبر ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

بروزرسانی ساعت ۱۸:۲۰: براساس اعلام سونی، این خبر تکذیب شد

یکی از مواردی که کاربران خواهان آن هستند، تاریخ عرضه دقیق کنسول‌های نسل نهم است. تابه‌امروز سونی و مایکروسافت تنها اعلام کرده‌اند که کنسول‌های خود را در تعطیلات سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهند کرد. این در حالی است که به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی از سوی سونی منتشر شده که بازه زمانی مشخص‌تری از عرضه پلی‌ استیشن 5 را نشان می‌دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، حساب کاربری توییتر Nibel متوجه یک فهرست شغلی جدیدی از سوی سونی شده است که در جریان آن سونی به‌دنبال یک مدیر تدارکات می‌گردد؛ شخصی‌که بتواند بهترین اجزا از تأمین‌کننده‌های سراسر جهان را برای ساخت و تولید PS5 انتخاب کند. نکته‌ی جالب، بخشی از توضیحات این فهرست شغلی است که نوشته شده:

برای ساخت پلی‌استیشن 5 که برای عرضه در ماه اکتبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

فهرست شغلی منتشر شده قانونی به‌نظر می‌رسد و به‌نظر نمی‌رسد که شاهد ترجمه‌ی اشتباهی باشیم، زیرا این فهرست شغلی به‌‌صورت ژاپنی منتشر شده است. ازطرفی ماه نوامبر همانند عرضه پلی ‌استیشن 4 در نسل هشتم است و تاریخ معقولی به‌نظر می‌رسد، اما اکتبر کمی برای تعطیلات ۲۰۲۰ زود است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی در آینده و احتمالا در رویدادهای پیش روی خود چه تاریخ عرضه دقیقی را برای پلی‌استیشن 5 اعلام می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

پلی استیشن 5


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده