نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

خرید اقساطی پی سی، لپ تاپ و لوازم جانبی از فیض کامپیوتر

تمام این انتخاب‌های شما زمانی بهترین نتیجه را خواهند داشت که شما از یک فروشگاه معتبر و مطمئن خرید کنید. فروشگاهی که به شما اطمینان دهد که تمام اجناس اورجینال و باکیفیت هستند و شما بدون نگرانی کامپیوتر یا لپ‌تاپ موردنظرتان را خریداری کنید و استفاده کنید.

کامپیوتر فیض از سال ۱۳۸۵ تاکنون به‌عنوان مرجع تخصصی کامپیوتر، لپ‌تاپ و قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی در تهران شناخته می‌شود. از سال ۱۳۹۳ خدماتش را به تمام مردم ایران ازطریق اینترنت ارائه می‌کند. شما همین حالا می‌توانید انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ، قطعات داخلی کامپیوتر مانند مادربرد و کارت گرافیک و منبع تغذیه و فن و هر قطعه‌ی دیگری که نیاز دارید را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنید.

خبر مهم: در کامپیوتر فیض، PC، لپ‌تاپ و لوازم جانبی را قسطی بخرید.

گوشی، لپ‌تاپ و کامپیوتر بخش جدانشدنی زندگی مدرن هستند. بدون این لوازم هوشمند نمی‌توانیم کار کنیم، درس بخوانیم و حتی اکثر تفریحات و سرگرمی‌های ما هم با این سیستم‌ها هستند. انتخاب یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر قدرتمند باتوجه‌به قیمت‌های نوسانی ارز در این روزها اهمیت زیادی دارد. باید به‌گونه‌ای انتخاب و خریداری کنیم که تمام نیازهای ما را پوشش دهد و کمترین ایرادات و مشکلات را داشته باشید.

کامپیوتر فیض

شما چه سیستمی نیاز دارید؟

هر کاری به سیستم و امکانات خاص خودش نیاز دارد. برای ران کردن پروژه‌های سنگین دانشگاهی به سی‌پی‌یو قدرتمند نیاز دارید تا زودتر اطلاعات را پردازش کند. برای پروژه‌های گرافیکی قدرت رندرینگ مسئله‌ی مهمی است. برای گیمینگ به گرافیک و قدرت رندر و RAM بالا نیاز دارید. خنک‌سازی مسئله مهمی است. مخصوصا وقتی میزان استفاده از CPU زیاد است. تمام این مسائل در انتخاب یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ مهم‌اند و باید قبل از هر چیز این مسائل را در نظر بگیرید.

از این جهت یک مشاوره تخصصی در این زمینه می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند. مسلما شما با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید کامپیوتر یا لپ‌تاپی قدرتمند با امکانات ویژه خریداری کنید. اما چون بودجه همیشه باعث می‌شود کمی انتظارات‌مان را پایین بیاوریم باید سیستمی انتخابی کنیم که هم از نظر هزینه معقول باشد و هم متناسب با نیاز و خواسته‌ی ما باشد.

انواع CPU، مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور و مدل‌های ذخیره‌سازی داده‌ها وجود دارند که می‌توانید متناسب با نیازتان انتخاب کنید. در خرید لپ‌تاپ ظرفیت باتری، کیفیت صفحه‌نمایش، قابلیت حمل (وزن) و قابلیت‌های پردازش و گرافیک دخالت دارند و باید تمام این قابلیت‌ها را درکنار یکدیگر قرار دهید و انتخاب کنید.

انواع مدل‌های کامپیوتر و لپ‌تاپ که می‌توانید انتخاب کنید:

ویژگی‌ها و قابلیت‌های سیستم درکنار ویژگی‌های ظاهری آن معنا پیدا می‌کنند. انواع کامپیوتر که می‌توانید انتخاب کنید عبارت‌اند از:

  • کامپیوتر فول‌سایز: حجم بزرگتری دارند. کیس آن‌ها نسبت به سایر مدل‌ها بزرگتر است. ارزان‌تر هستند و قابلیت تعمیر و ارتقا دارند.
  • کامپیوتر کامپکت: کیس این کامپیوتر سایزی کمتر از نصب مدل فول‌سایز دارد. بسیار ظریف و کوچک و خاص هستند. جای خیلی کمی می‌گیرند و قیمت نسبتا بیشتری هم دارند.
  • کامپیوتر All-in-One: در این مدل مانیتور و کیس درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یعنی کیس به پشت مانیتور چسبیده است و شکل و فرم ظاهری آن هم تغییر کرده است. در این مدل‌ها ارتقا و تعمیر سخت‌تر است. دقیقا مثل یک لپ‌تاپ. اما جای خیلی کمی می‌گیرند. معمولا گران‌قیمت هستند چون شرکت‌های تولید کننده قابلیت‌های فنی قدرتمندی روی آن تعبیه می‌کنند.
  • کامپیوتر گیمینگ: برای کامپیوتر گیمینگ هیچ محدودیتی وجود ندارد. پردازنده‌های قدرتمند. کارت گرافیک‌های خاص. هارد درایو چندگانه و RAM بسیار بالا و چندین مدل کارت صدا. به همین دلیل کاربران کامپیوترهای گیمینگ چندان به سایز و شکل اهمیتی نمی‌دهند و بیشتر قابلیت‌های فنی کامپیوتر برای آن‌ها اهمیت دارد. قاعدتا کامپیوترهای گیمینگ گران‌قیمت‌تر هستند.

انواع لپ‌تاپ هم در مدل‌های مختلف عرضه شده‌اند. سایز صفحه‌نمایش و وزن آن عوامل مهمی در انتخاب لپ‌تاپ هستند. عمدتا سه گزینه برای خرید لپ‌تاپ به توجه سایز صفحه وجود دارد:

  • صفحه ۱۰ الی ۱۳ اینچی: وزن کمی دارد. به‌راحتی حمل می‌رود. باتوجه‌به سایز کوچک‌شان معمولا از نظر پردازنده‌ها و گرافیک و ... چندان قوی نیستند و بیشتر برای کارهای روتین و روزمره مثل اینترنت و فیلم دیدن و ... کاربرد دارند.
  • صفحه ۱۴ الی ۱۶ اینچی: این سایز متوسط هم از نظر وزن و هم کارایی و قیمت گزینه ایده‌الی برای اکثر کاربردها و افراد است. هم برای نرم‌افزارهای سنگین خوب است و هم قابلیت حمل مناسبی دارد.
  • صفحه ۱۷ اینچی به بالا: اگر نمی‌خواهید لپ‌تاپ‌تان را زیاد تکان دهید یا در حد بردن از این اتاق به این اتاق حملش می‌کنید لپ‌تاپ سایز بزرگ گزینه مناسبی است. باتوجه‌به سایز بزرگش حتما باید گزینه‌ای انتخاب کنید که پردازنده و کارت گرافیک قوی داشته باشد و تمام امکانات موردنیاز را در اختیار شما قرار داد.
  • کروم بوک‌ها: این لپ‌تاپ‌ها از سیستم‌عامل Chrome OS استفاده می‌کنند. معمولا ارزان هستند اما برخی قابلیت‌های لپ‌تاپ‌های دیگر را ندارند. مثلا ممکن است برخی نرم‌افزارها روی آن نصب نشوند. اما اگر سر و کارتان فقط با وب و دنیای اینترنت است و دنبال یک لپ‌تاپ بسیار ارزان هستید این کروم بوک‌ها گزینه خوبی هستند.
  • مک بوک‌ها: مک بوک کامپیوتر اپل است. از سیستم‌عامل مکینتاش استفاده می‌کند و می‌دانیم که محصولات اپل معمولا قیمت بالایی هم دارند.

انواع دیگر لپ‌تاپ هم وجود دارند. برخی صفحه‌نمایش لمسی دارند. در برخی مدل‌ها می‌تواند صفحه را از کیبوردها جدا کرد و مثل یک تبلت از آن استفاده کرد و سایر گزینه‌ها که می‌توانید باتوجه‌به نیازتان انتخاب کنید.

یک وب سایت مطمئن فروشگاهی

کافی است به وبسایت فروشگاه کامپیوتر فیض سر بزنید محصولات را ببینید اطلاعات موردنیاز را در مورد هر کدام از محصولات بخوانید و در صورت داشتن هرگونه سؤال تماس بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. بعد سفارش‌تان را ثبت می‌کنید و هر جای ایران که باشید محصول موردنظر شما در اسرع وقت برای شما ارسال می‌شود. خبر مهم را هم فراموش نکنید: می‌توانید کامپیوتر، لپ‌تاپ و سایر تجهیزات هوشمند را به‌صورت نقد و اقساط خریداری کنید. تمام این شرایط ویژه و استثنایی در اختیار شما قرار می‌گیرند تا به‌راحتی سیستم دلخواه‌تان را تهیه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده