// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

Star Wars Episode 1: Racer یک روز پیش از عرضه بازی تاخیر خورد

تاریخ انتشار بازی Star Wars Episode 1: Racer یک روز پیش از عرضه رسمی بازی تا زمان نامعلومی تأخیر خورد.

Star Wars Episode I: Racer یک بازی قدیمی در سبک ریسینگ است که با محوریت فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace در سال ۱۹۹۹ برای کامپیوتر و نینتندو 64 منتشر شد. چندی پیش متوجه شدیم که بازی کلاسیک Star Wars Episode I: Racer برای پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ماه دوباره منتشر خواهد شد، اما متاسفانه استودیو‌ی سازنده‌ی این بازی یعنی Aspyr امروز در توییتر خود اعلام کرد که انتشار هر دو نسخه‌ی کنسول این بازی تا تاریخی نامعلوم تأخیر خورده است و در تاریخ مشخص شده منتشر نخواهد شد. آن‌ها دلیل این تأخیر را لزوم دورکاری از منزل که در پی همه‌گیری ویروس COVID-19 به وجود آمده است دانستند. تاریخ انتشار پورت این بازی مشخص نیست اما گفته شده است که در آینده اخبار بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

ما بسیار هیجان زده هستیم که بازی Star Star Episode l: Racer را به‌زودی با شما به اشتراک بگذاریم! متأسفانه به‌دلیل لزوم دورکاری از خانه در سراسر صنعت بازی‌سازی، انتشار این بازی روی کنسول‌های Nintendo Switch و PlayStation 4 با تأخیر مواجهه شده است. ما به‌زودی اخبار بیشتری را در این رابطه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اعلام خبر تأخیر بازی Star Wars Episode 1: Racer در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از انتشار این بازی اتفاق عجیبی است اما در صورت انتشار اخبار جدیدی در این رابطه، می‌توانید آن را در زومجی بخوانید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده