// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

رویداد دیجیتالی UbiForward در تیر ماه برگزار می‌شود

حساب کاربری توییتر یوبیسافت اعلام کرده است که در تاریخ ۲۲ تیر ماه رویداد دیجیتالی UbiForward با محوریت معرفی بازی‌های یوبیسافت برگزار می‌شود.

با لغو شدن رویداد E3 2020، بعضی از شرکت‌های بازیسازی که کنفرانس‌های خود را در این رویداد برگزار می‌کردند، به‌فکر برگزاری یک رویداد دیجیتالی مخصوص‌به خود هستند. مایکروسافت و سونی رویدادهای مجزایی را برگزار خواهند کرد و حال یوبیسافت هم تاریخ انتشار رویداد خود را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در فصل تابستان و تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۲ جولای) و ساعت ۲۳:۳۰ شب به وقت ایران، شاهد برگزاری رویداد UbiForward هستیم. تیزر منتشر شده در توییتر بازی جدیدی را نشان نمی‌دهد، اما یوبیسافت اعلام کرده که شاهد منتشر شدن اخباری حول بازی‌های انحصاری و معرفی‌های مختلفی هستیم. بااین‌حال می‌توان انتظار داشت که Assassin's Creed: Valhalla جزو بازی‌هایی است که شاهد نمایش جدیدی از آن خواهیم بود. 

از دیگر بازی‌هایی که انتظار می‌رود شاهد نمایش‌هایی از آن‌ها باشیم هم می‌توان‌به Gods and Monsters ،Watch Dogs Legion ،Rainbows Six Quarantine و Roller Champions اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده