نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

Resident Evil 8 احتمالا ترسناک‌ترین و تاریک‌ترین قسمت از این مجموعه باشد

یکی از اینسایدرهای کپکام، با اشاره به این که Resident Evil 8 می‌تواند «ترسناکترین» و «تاریکترین» قسمت از این مجموعه لقب بگیرد، اقدام به انتشار جزئیات جدیدی از این بازی کرده است.

مجموعه‌ی Resident Evil بعد از گذشت چندین سال از آغاز روند افول خود در قسمت‌های اخیر، یک بار دیگر نام خود را در میان شماری از بهترین مجموعه بازی‌های تاریخ صنعت گیم احیا کرد. Resident Evil 7 در حقیقت بازگشتِ بزرگ این مجموعه به مضامین ترسناک و سروایول مورد نظر طرفداران در سال‌های گذشته بود و حالا به نظر می‌رسد که Resident Evil 8 از پتانسیل لازم برای انتقال این سری به یک سطح جدید برخوردار خواهد بود.

AestheticGamer ملقب به Dusk Golem یکی از افرادی است که سابقه‌ی زیادی در فاش کردن اطلاعات بازی‌های استودیوی Capcom دارد. داسک گولم این بار به سراغ بازی بعدی Resident Evil رفته و به جزئیات جدیدی از این بازی اشاره داشته است. براساس این گزارش، رزیدنت ایول 8 با اختلاف، «ترسناکترین و تاریکترین بازی مجموعه RE» خواهد بود. علاوه بر این، اکانت توییتر AestheticGamer در پاسخ به سؤال یکی از مخاطبان، اظهار داشته که در این بازی، شماری از آزاردهنده‌ترین دشمنانی که تاکنون برای مجموعه RE طراحی شده را ملاقات خواهیم کرد.

Resident Evil 8

در هفته‌ها و ماه‌های گذشته، اطلاعات جالب و متعددی از قسمت جدید رزیدنت ایول از طریق منابع مختلف منتشر شده که به جزئیات از قبیل اول شخص بودن سبک گیم پلی بازی، معرفی عناصر جدیدی موسوم به «توهمات» (Hallucinations) و چند ویژگی جدید دیگر که برای اولین بار در این سری شاهد آن خواهیم بود. علاوه بر این موارد، ادعایی مبنی بر احتمال نامگذاری Resident Evil 8 با عنوان «Resident Evil 8 Village» و همچنین زمان انتشار آن در سال ۲۰۲۱ به گوش رسیده است.

بنا بر ادعای بسیاری از منتقدان و صاحب نظران، Resident Evil 7 دقیقاً همان چیزی بود که این مجموعه به آن نیاز داشت. این بازی ثبت می‌کرد که مجموعه‌ی رزیدنت ایول همچنان سردمدار بازی‌های ترسناک صنعت گیم بوده و می‌تواند انتظارات طرفداران قدیمی خود را برطرف کند. حالا باید دید که آیا قسمت هشتم این سری نیز همان رویکرد جدید نسخه قبلی خود را در پیش خواهد گرفت یا شرایط به نحو دیگری رقم خواهد خورد. حتی می‌توان احتمال پشتیبانی این بازی از پلتفرم‌های واقعیت مجازی را نیز متصور شد. بنابراین فعلاً باید منتظر انتشار اخبار تکمیلی باشیم.

نظر شما درباره‌ی آنچه از Resident Evil 8 منتشر شده چیست؟ آیا ایده‌های مطرح شده درباره‌ی این بازی از نظرتان جذاب است؟ دیدگاه خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده