// جمعه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

تاریخ انتشار بازی Burnout Paradise برای نینتندو سوییچ اعلام شد

 الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی محبوب Burnout Paradise در تاریخ ۲۷ خرداد عرضه خواهد شد.

 بازی Burnout Paradise در سال ۲۰۰۸ توسط استودیو الکترونیک آرتز و استودیوی کرایتریون گیمز روانه‌ی بازار شد و توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. در ماه مارچ سال ۲۰۱۸ نیز نسخه‌ی ریمستر این بازی یعنی Burnout Paradise Remastered که شایعه‌های انتشار آن از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسید، برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد. به‌تازگی ناشر این بازی یعنی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده است که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Burnout Paradise در تاریخ ۲۷ خرداد (۱۹ ژوئن) عرضه خواهد شد و از طریق فروشگاه eshop نینتندو قابل پیش خرید است.

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از ویژگی‌های نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی که توسط الکترونیک آرتز منتشر شده است را مطالعه کنید:

  • تجربه‌ی کامل بازی Burnout Paradise: به آتش کشیدن شهر Paradise City را روی نینتندو سوییچ تجربه کنید. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Burnout Paradise، که هم‌اکنون کاملا دقیق بازسازی و ریمستر شده است، شامل نسخه‌ی اصلی بازی به همراه هشت بسته‌ی قابل دانلود از جمله پک Cops and Robbers ،Legendary Cars ،Burnout Bikes و Big Surf Island و همچنین لوکیشن‌ها، چالش‌ها و ماشین‌های جدی خواهد بود.
  • زمین بازی بی حد و مرز برای رانندگی: هنگام رانندگی پر سرعت و مخرب در خیابان‌های شهر Paradise City، دفترچه قوانین رانندگی را فراموش کنید. خیابان‌ها را تصاحب کرده و از میان ترافیک عبور کنید و به همراه ۸ بازیکن دیگر در مسابقات آنلاین و چالش‌های اجتماعی شرکت کرده یا به‌صورت کو-آپ محلی بازی را تجربه کنید.
  • گرافیک بی نقص: گرافیک‌های بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول دستی نینتندو سوییچ اجرا خواهد شد. گرافیک‌های این بازی ارتقا یافته و تجربه‌‌ای بهتر به همراه وضوح بالاتری از بافت‌های بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

در سایت نینتندو می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Burnout Paradise مطالعه کنید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده