نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

Wolfenstein II ،Doom و چند بازی دیگر از Xbox Game Pass حذف می‌شوند

طبق اطلاعات منتشر شده به‌زودی آثار بزرگی ازجمله Wolfenstein II و بازی پرطرفدار Doom از سرویس اشتراکی مایکروسافت تحت عنوان ایکس‌باکس گیم پس حذف خواهند شد.

مدتی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی بحث سرویس‌های اشتراکی مطرح شده‌اند. قابلیتی که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت حق اشتراک، به گنجینه‌ای از آثار منتشر شده دسترسی داشته باشند و با صرفه‌جویی در هزینه، بازی‌های بیشتری را تجربه کنند.

یکی از اولین شرکت‌هایی که تصمیم گرفت این قابلیت را وارد این صنعت  کند، مایکروسافت بوده است. سال ۲۰۱۷ ردموندی‌ها سرویس Xbox Game Pass را به‌صورت رسمی در دسترس کاربران قرار دادند. براساس آن، علاقه‌مندان می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۹.۹۹ دلار به صدها بازی کنسول ایکس ‌باکس 360 و ایکس ‌باکس وان دسترسی داشته باشند. به‌دلیل پشتیبانی فوق‌العاده مایکروسافت از ایکس ‌باکس گیم پس، این سرویس توانست موفق ظاهر شود و مشترکین زیادی را جذب خود کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعات منتشر شده در اپلیکیشن ایکس باکس گیک پس، به‌زودی قرار است بازی‌های فهرست زیر از این سرویس حذف شوند:

با وجود اینکه حذف شدن Grand Theft Auto V، دووم و Wolfenstein II: The New Colossus قطعا خبر خوشحال کننده‌ای برای مشترکین این سرویس نخواهد بود، اما مایکروسافت در طرف مقابل قرار است همزمان با این اتفاق یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین آثار نسل هشتم یعنی بازی Red Dead Redemption 2 را جایگزین آنها کند.

اگر شما هم یکی از مشترکین سرویس Xbox Game Pass هستید، لطفا نظرات خود در مورد این تصمیم مایکروسافت را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده