// پنجشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

فروشگاه آریاکی؛ یکی از ارزانترین و معتبرترین سایت‌های فروش گیفت کارت

آریاکی بزرگ‌ترین و ارزان‌ترین فروشگاه در زمینه فروش انواع گیفت کارت و محصولات اورجینال است که دارای نماد اعتماد ۲ ستاره از وزارت صنعت و معدن است که محصولات خود را در کمترین زمان و کمترین قیمت به مشتریان تحویل می‌دهد.

امروزه خرید گیفت کارت از پلتفرم‌های مختلف به‌دلیل تحریم‌ها برای کاربران بسیار سخت شده است که تیم آریاکی با افراد مجرب در این حوزه توانسته این مشکل را برای مردم کشور خود حل کند و تمامی گیفت کارت‌ها از پلتفرم‌های مختلف با واحدهایی پولی نظیر دلار، یورو، پوند و ... در وبسایت خود به‌صورت تحویل آنی و کمترین قیمت در ایران موجود کرده است. ما در آریاکی تلاش کرده‌ایم تا ارزان‌ترین و معتبرترین وب‌سایت ارائه‌دهنده انواع گیفت کارت در ایران باشیم که امکان خرید گیفت کارت آیتونز اپل، گیفت کارت پلی‌استیشن ، گیفت کارت استیم، گیفت کارت گوگل پلی، سی دی کی تمام بازی‌ها و ... را با تخفیف فوق‌العاده ویژه برای شما فراهم کرده‌ایم.

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که آریاکی ارزان‌ترین فروشگاه گیفت کارت در ایران است.

ازآنجاکه خرید گیفت کارت به‌صورت مجازی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید به‌صورت ایمن خریداری شود، آریاکی این امکان را برای شما عزیزان فراهم ساخته است که با داشتن نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن، درگاه پرداخت ایمن و اسکن تمام گیفت کارت‌ها اشاره کرد.

تخفیف ویژه به کاربران عزیز زومجی

فروشگاه آریاکی به‌عنوان فروشگاهی معتبر و ارائه‌دهنده انواع گیفت‌کارت در ایران، قصد داریم جهت رفاه حال کاربران عزیز سایت زومجی تمامی گیفت کارت‌های خود را با تخفیف ویژه در اختیار این عزیزان قرار دهیم. کاربرانی که قصد خرید از وب‌سایت را دارند می‌توانند با کد تخفیف ZOOMG از تخفیف فوق‌العاده ویژه‌ای برخورد دار شوند و می‌توانند ارزان‌ترین گیفت کارت را در این فروشگاه برای خود تهیه کنند.

شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف زیر محصول مورد نظرتان را خریداری کنید:

کد تخفیف:‌ zoomg

توجه داشته باشید که آریاکی علاوه‌بر این تخفیف، روزانه و هفتگی محصولات ویژه‌ای را برای کاربران خود با تخفیفات ویژه آماده می‌کند پس برای باخبر شدن از تمامی تخفیف‌های ویژه ما کافی است به کانال تلگرام ما @Ariakey بپیوندید.

ازجمله امکانات ویژه وب‌سایت آریاکی می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

۱. داشتن پشتیبانی 24 ساعته ازطریق راه‌های ارتباطی برای خدمت به مشتریان

۲. قرار گرفتن چت آنلاین برای جواب دادن به مشکلات و پشتیبانی مشتریان هنگام خرید

۳. دارای نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دارای نشان طلایی ثبت‌شده در وزارت فرهنگ و ارشاد

۴. داشتن گواهی امنیتی SSL برای رمزگذاری تمامی اطلاعات مشتریان

برای خرید خود به وب‌سایت آریاکی مراجعه کنید و با انتخاب کردن محصول مورد نظر می‌توانید به درگاه پرداخت ایمن متصل شوید و بعد از پرداخت کد را به‌صورت آنی دریافت کنید.

آریاکی

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده