نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰

بازگشت صداپیشگان اصلی سریال Animaniacs در ریبوت آن تایید شد

صداپیشگان سریال Animaniacs قرار است در ریبوت این سریال انیمیشنی برای صداپیشگی شخصیت‌های اصلی بازگردند.

دی ۹۶ بود که شبکه استریم هولو (Hulu) از ساخت ریبوت سریال Animaniacs (یاکو و واکو) خبر داد، اما از آن زمان اطلاعات بیشتری منتشر نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت صداپیشگان این انیمیشن سریالی در بازسازی آن تایید و اعلام شده است. طبق توییتی که صفحه The Animanicast منتشر کرده، راب پالسن، جس هارنل و ترس مک‌نیل برای صداپیشه سه شخصیت اصلی یعنی به ترتیب یاکو، واکو و دات وارنر و همچنین پینکی و برین باز خواهند گشت. انیمیشن Animaniacs داستان برادران وارنر یعنی یاکو و واکو و خواهر آن‌ها یعنی دات را دنبال می‌کند که خواهر و برادرانی جدا نشدنی و غیر قابل تغییر هستند که دوران هرج و مرج و ویرانی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

آن‌ها اکنون برای مدت زمان بسیار طولانی در برج آبی برادران وارنر زندانی شده‌اند، اما آن‌ها راهی برای فرار پیدا کرده‌اند و آن‌ها هر روز موفق به فرار می‌شوند. با بازگشت و خرابکاری‌های جدید آن‌ها، یاکو، واکو و دات دنیا را به زمین بازی شخصی خود تبدیل می‌کنند و حال شخصیت‌های محبوب طرفداران یعنی پینکی و برین نیز قرار است در هر قسمت بازگردند. پیش از این سریال Animaniacs در ۹۹ قسمت و در ۵ فصل تولید و در بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۸ از شبکه‌ کودکان فاکس و همچنین برادران وارنر منتشر شده بودند. همچنین یک انیمیشن بلند نیز در سال ۱۹۹۹ منتشر شده بود. مشترکین Hulu می‌توانند تمامی قسمت‌های این انیمیشن را از طریق این سرویس استریم تماشا کنند.

علاوه‌بر این، در حال حاضر سریال‌های انیمیشنی قدیمی و محبوبی چون انیمیشن Pinky and the Brain، انیمیشن Pinky, Elmyra and the Brain و انیمیشن Tiny Toon Adventures در دسترس کاربران شبکه هولو قرار گرفته است و بینندگان این شبکه استریم می‌توانند این انیمیشن‌های بسیار محبوب و قدیمی را تماشا کنند. ریبوت سریال Animaniacs قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ از شبکه هولو منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده