نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱

آپدیت Exo Mech ربات‌های عظیم‌الجثه را به No Man's Sky می‌آورد

جدیدترین آپدیت بازی No Man's Sky به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با ساخت ربات‌هایی بزرگ، کاوش‌هایشان را بهتر از قبل ادامه بدهند.

شاید در سال ۲۰۱۶ که موعد انتشار بازی No Man's Sky بود، این بازی هرگز نتوانست انتظارات را برطرف کند و به شکستی تقریبا بزرگ مبدل شد اما حالا به لطف آپدیت‌های بزرگی که برای آن منتشر شده و تیم سازنده‌ی بازی که به پشتیبانی از اثر و بازیکنان خود می‌پردازند، وعده‌های تبلیغاتی No Man's Sky بالاخره عملی شدند و گیمرها امروز می‌توانند اثری که انتظارش را می‌کشیدند، تجربه کنند. مدتی می‌شد که به لطف فاش شدن یک تریلر از آپدیت جدید بازی، حدس و گمان پیرامون آپدیت تازه‌ی No Man's Sky فضای مجازی به‌خصوص فضای جامعه‌ی بازیکنان این اثر را درنوردیده بود. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، به لطف انتشار رسمی این تریلر در صفحه‌ی توییتری پلی استیشن و تایید آن توسط شان ماری، خالق بازی، می‌توانیم از محتویات جدید اثر با خبر شویم.

در این آپدیت جدید که Exo Mech نام دارد، بازیکنان می‌توانند ربات‌هایی بزرگ که Mech نام دارند را برای خود بسازند و با سوار شدن داخل آن‌ها، به کاوش‌های خود بپردازند. نکته‌ی مهم این ربات‌های بزرگ، این است که آن‌ها بازیکنان را از شرایط آب‌وهوایی خطرناک و مرگ‌بار سیارات مختلف محافظت می‌کنند و احتمالا با فضای زیاد کوله‌پشتی که دارند، منابع بسیار زیادی را با آن‌ها می‌توان جمع‌آوری کرد. با خرید الگوی ساخت این ربات‌ها از Space Anomaly و صدالبته جمع‌آوری منابع، می‌توانید این ربات‌ها را بسازید.

گفتنی است که آپدیت جدید بازی، بهبودهای گرافیکی را هم برای بازی به ارمغان می‌آورد و جلوه‌های دیداری اثر را برای دارندگان پی سی، بهینه‌سازی می‌کند. این آپدیت را همین حالا می‌توانید برای نسخه‌های ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 بازی دریافت کنید. تجربه‌ی No Man's Sky مخصوصا در این روزها که قرنطینه‌ی خانگی ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا را تجربه می‌کنیم، اصلا خالی از لطف نیست.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده