نویسنده: سالار بدیری
// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Johnny Bonasera 4؛ ماجراجویی‌های جانی بوناسرا

بازی موبایل Johnny Bonasera 4 در سبک ماجراجویی و اشاره کلیکی است که در جریان آن بازیکنان باید از پایگاه موجودات بیگانه فرار کنند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی Johnny Bonasera 4 چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های The Revenge of Johnny Bonasera (انتقام جانی بوناسرا) است که توسط رافائل گارسیا (Rafael García)، بازی‌ساز مستقل توسعه داده شده است. این سری، ماجراجویی‌های پسری به‌نام جانی بوناسرا را تعریف می‌کند که این بار در ایستگاه چهارم به بیگانگان و آدم فضایی‌ها رسیده است‌‌. سری بازی‌های Johnny Bonasera علاوه‌بر اندروید و آیفون در فروشگاه استیم برای ویندوز نیز عرضه شده است. بازی داستان محور Johnny Bonasera 4 که از المان‌های معمایی نیز بهره می‌برد یک گزینه مناسب برای علاقه‌مندان به سبک اشاره کلیکی و دیالوگ محور است. در ادامه به جزییات بیشتری از داستان و گیم‌پلی بازی می‌پردازیم.

تصمیم‌گیری و انتخاب‌های شما در روند گفتگوها تاثیر خواهد گذاشت

در داستان بازی اندروید و آیفون Johnny Bonasera 4 آمده است: جانی بوناسرا پس از دزدیدن یک سفینه از Hangar 19، خود را به پایگاه موجودات بیگانه می‌رساند. در این پایگاه او باید به دنبال مادر خود و سایر انسان هایی که در آنجا زندانی شده‌اند بگردد و آنها را نجات دهد. اما در ابتدای بازی شاهد سه فردی هستیم که در یک اتاق محبوس شده‌اند و بازیکنان کنترل این اشخاص را در اختیار می گیرند. در اثر اشتباه نگهبان اتاق، یکی از کاراکترها از بند خود رهایی می‌یابد. این شخصیت نگهبان را فریب داده و یکی دیگر از کاراکترهای بازی را نیز آزاد می‌کند. به‌همین صورت داستان بازی ادامه می‌یابد و بازیکنان کنترل افراد بیشتری را به‌دست می‌گیرند. بازیکنان باید با گشتن جاهای مختلف اتاق و تعامل با افراد دیگر راه نجاتی برای خود پیدا کنند.

Johnny Bonasera 4

Johnny Bonasera 4 یک بازی اشاره کلیکی با دیالوگ‌های خنده‌دار و سرگرم کننده است

همان‌طور که اشاره شد سبک بازی اشاره و کلیکی است. تقریبا تمامی اشیایی که در اتاق قرار دارند قابل استفاده هستند. با کلیک بر روی اشیای مختلف، اطلاعاتی از آن در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود. بازیکنان باید با به‌هم ربط دادن این وسایل معماها را حل کرده و راهی برای فرار پیدا کنند. یکی از قابلیت‌های مهم بازی، ارتباط و تعامل افراد با یکدیگر است. با نزدیک شدن به شخصیت مورد نظر و کلیک روی شروع گفتگو می‌توانید با آنها صحبت کنید و از آن‌ها در مورد فرار از پایگاه کمک بگیرید. تصمیم‌گیری و انتخاب‌های شما در روند گفتگوها تاثیر خواهد گذاشت و حتی بعضی مواقع از بین چهار دیالوگ باید یکی را انتخاب کنید. در این میان، دیالوگ‌های خنده‌دار و بامزه به بازی اضافه شده است تا این تعاملات خسته‌کننده نشود.

Johnny Bonasera 4

بازی Johnny Bonasera 4 با گرافیک کارتونی خود یادآور سریال‌های تلویزیونی کارتونی مثل South Park و Rick and Morty است. این بازی برای کسانی که به این سبک علاقه‌مند هستند و البته آشنایی کمی نیز با زبان انگلیسی دارند پیشنهاد می‌شود. نسخه‌های قبلی این سری به صورت پولی در فروشگاه پلی‌استور عرضه شده است، اما قسمت چهارم این مجموعه را می‌توانید به‌صورت رایگان برای اندروید دریافت کنید. دارندگان گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند با پرداخت ۲ دلار این بازی را خریداری کنند. همچنین اگر به بازی‌های موبایل علاقه‌مند هستید، در صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، می‌توانید به فهرست کاملی از بهترین‌ بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Johnny Bonasera 4

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده