نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۰

دیزنی انیمیشن کوتاه At Home with Olaf را معرفی کرد؛ انتشار اولین قسمت

والت دیزنی با انتشار اولین قسمت از انیمیشن کوتاه At Home with Olaf رسما رونمایی کرد که این انیمیشن در خانه ساخته شده است.

مقاله مرتبط

شیوع ویروس کرونا باعث خانه نشینی مردم بسیاری شده و همین موضوع باعث شد تا انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) بسیاری زودتر از انتظار در سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس کاربران قرار گیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن کوتاه جدیدی از دنیای انیمیشن Frozen (فروزن) تولید و منتشر شده که ۰ تا ۱۰۰ آن در خانه ساخته شده است. جاش گد، صداپیشه شخصیت اولاف و هیریوم آزمند، انیماتور دیزنی با همکاری یکدیگر یک انیمیشن کوتاه سریالی به‌نام At Home with Olaf (در خانه با اولاف) را تولید کرده‌اند که قسمت اول آن اخیرا در یوتیوب منتشر شده است. علاوه‌بر صداپیشگی، جاش گد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول این انیمیشن را نیز بر عهده داشته که قرار است به‌صورت هفتگی منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید اولین قسمت انیمیشن At Home with Olaf را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در قسمت اول انیمیشن کوتاه At Home with Olaf شاهد پرتاب گلوله‌های برف توسط اولاف در جنگل آرندل هستیم که در طول آن یک شخصیت برفی دیگر وارد می‌شود و اولاف به اشتباه سر این شخصیت را پرتاب می‌کند و در ادامه او باز می‌گردد و از کار اولاف استقبال می‌کند و شاهد دوستی بین این دو شخصیت هستیم. اگرچه شاید مدت زمان حدود ۴۰ ثانیه‌ای انیمیشن خیلی طولانی نباشد و شاید خیلی ساده به‌نظر برسد، اما تلاش بسیار جذاب و ستودنی است که آزمند و گد برای سرگرم کردن کودکان و خانواده‌های آن‌ها در خانه مشغول انجام آن هستند.

این اولین پروژه‌ای نیست که گد در طول زمان قرنطینه در حال انجام دادن آن است و او به وسیله قابلیت پخش زنده توییتر و اینستاگرام شروع به خواندن کتاب‌های کودکان برای تمامی کودکان سراسر جهان می‌کند که مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است. در حال حاضر مشخص نیست که چند قسمت از انیمیشن کوتاه At Home with Olaf قرار است تولید و منتشر شود، اما قسمت‌های جدید آن قرار است به شکل هفتگی منتشر شود که شاید در نهایت به دیزنی پلاس نیز راه پیدا کند. این انیمیشن، اولین انیمیشن کوتاه دنیای فروزن نیست و پیش از این انیمیشن کوتاه Olaf’s Frozen Adventure در سال ۲۰۱۷ نیز منتشر شده بود. 


منبع ThevVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده