نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

لباس های ماریو به مناسبت‌ ۳۵ سالگی این مجموعه در دسترس قرار گرفتند

شرکت Uniqlo تیشرت‌ و شلوارک‌هایی با طرح سری سوپر ماریو را به مناسب ۳۵ ساله شدن این سری در دسترس قرار داد.

سی و پنجمین سالگرد سری محبوب سوپر ماریو (Super Mario) نزدیک است و شایعات مختلفی در مورد احتمال ریمستر شدن برخی از بازی‌های کلاسیک سری توسط شرکت نینتندو (Nintendo) به گوش می‌رسند. با این که هنوز مشخص نیست که این شایعات تا چه حد درست از آب درآیند اما طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که رابطه‌ی این شرکت با شرکت تولید پوشاک Uniqlo کاملا خوب پیش می‌رود. مجموعه تیشرت‌ها و شلوارک‌های جدید این شرکت با طرح سری سوپر ماریو به مناسبت سی و پنج سالگی این سری هم‌‌اکنون در بریتانیا در دسترس هستند و در ماه اردیبهشت یا خرداد به آمریکا نیز راه پیدا می‌کنند. 

شرکت Uniqlo با طرح‌های مخصوص بازی‌های ویدیویی به هیچ عنوان غریبه نیست؛ چراکه پیش از این نیز مجموعه‌ای از لباس‌های مرتبط با بازی‌هایی همچون فورتنایت، Dragon Ball Z و سوپر ماریو کارت را نیز روانه‌ی بازار کرده است و همچنان در فروشگاه شعبه‌ی آمریکای خود آن‌ها را به فروش می‌رساند. در هر صورت با توجه به محبوبیت زیاد سری سوپر ماریو به نظر می‌رسد که شرکت Uniqlo دست روی انتخاب درستی برای تولید مدل‌های جدید لباس‌های خود گذاشته است و از آن‌جایی که سی و پنج سالگی این سری محبوب نیز نزدیک است، انتظار می‌رود که استقبال خوبی از این تولیدات شود. 

در کنار این مورد هنوز برنامه‌های نینتندو برای این مناسبت مشخص نیست. احتمال زیادی وجود داشت که این شرکت در جریان نمایشگاه E3 2020 به معرفی بازی‌های جدید سری سوپر ماریو بپردازد و از آن‌جایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این نمایشگاه لغو شده است،‌ انتظار می‌رود که نینتندو خود وارد عمل شود و برنامه‌های خود برای این سری را معرفی کند. 

برای اطلاع بیشتر از لباس‌های شرکت Uniqlo که به مناسبت سی و پنج سالگی سری سوپر ماریو تولید شده‌اند، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده