نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

مایکروسافت اکثر رویدادهای خود را تا جولای ۲۰۲۱ به صورت دیجیتالی برگزار خواهد کرد

مایکروسافت در بیانیه رسمی خود اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۱ به برگزاری رویدادهای داخلی و خارجی خود به صورت «digital-first» ادامه خواهد داد.

در پی شیوع جهانی ویروس کرونا (COVID-19) بسیاری از رویدادهای مختلف دنیای بازی به تعویق افتاده یا به طور کلی لغو شده‌اند. کنفرانس‌های سالانه بزرگی مانند E3 و GDC رسماً برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۰ را لغو کرده و برخی رویدادهای کوچک دیگر نیز به صورت آنلاین و استریم زنده برگزار شدند. امیدوار هستیم که به زودی این شرایط را پشت سر بگذاریم اما به نظر می‌سد که برخی از شرکت‌های بزرگ از جمله مایکروسافت، بیش از سایرین احتیاط را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مایکروسافت در بیانیه‌ای که از طریق وبسایت ZDNet منتشر کرده، تأیید می‌کند که تمامی رویدادهای خارجی و داخلی این شرکت به صورت دیجیتالی، «digital-first» برگزار خواهد شد. تنها رویداد به خصوصی که در این بیانیه به نام آن اشاره شده، MVP & RD Summit است که در ابتدا قرار بود به صورت حضوری برگزار شود. این شرکت، روند کنونی برگزاری رویدادهای خود را تا ماه جولای سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داد. در متن این بیانیه می‌خوانیم:

با چالش‌های بزرگی که در پی شیوع ویروس COVID-19 ایجاد شده، مایکروسافت به صورت دقیق به انعکاس روند توسعه این شرایط پرداخته و در این راستا، کلیه‌ی استراتژی‌های برگزاری رویدادهای حضوری شرکت را مورد بازبینی قرار داده است. مایکروسافت به عنوان یک کمپانی تصمیم دارد تا کلیه‌ی رویدادهای داخلی و خارجی خود را به صورت تجربه دیجیتالی برگزار کند. این روند تا ماه جولای ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. این تصمیم، رویداد آینده‌ی MVP & RD Summit را که برای برگزاری در تاریخ ۲۸ مارس تا ۲ آپریل ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود نیز پوشش خواهد داد. ما همچنان به ارزیابی اوضاع ادامه خواهیم داد و به محض این که شرایط این اجازه را به ما بدهد، به صورت حضوری با علاقه‌مندان ارتباط برقرار خواهیم کرد.

همانطور که گفته شد، امید آن می‌رود که تا به این تاریخ، به طور قطع شاهد پاکسازی شرایط فعلی باشیم اما تا رسیدن به این هدف، باید احتیاط را سرلوحه‌ی کارها قرار داد. مایکروسافت اشاره داشته که آن‌ها هنوز مشغول ارزیابی شرایط هستند لذا ممکن است مجدداً تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده