// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

Quantum Error در ابتدا برای PS5 منتشر می‌شود؛ انتشار ویدیو تست فیزیک بازی

TEAMKILL MEDIA با پخش یک ویدیوی تست اعلام کرد Quantum Error در ابتدا برای PS5 عرضه می‌شود و سپس مراحل آماده‌سازی برای انتشار روی PS4 را طی می‌کند. این بازی محصول انحصاری پلی‌استیشن است.

بازی انحصاری Quantum Error با پشتیبانی کامل از Ray Tracing، رزولوشن 4K و فریم‌ریت ۶۰ روی کنسول پلی‌استیشن 5 اجرا می‌شود

Quantum Error که دومین بازی ویدیویی استودیو Teamkill Media، سازنده‌ی Kings of Lorn: The Fall of Ebris خواهد بود، چند روز پیش با پخش نخستین تیزر تریلر به بازیکن‌ها معرفی شد. ولی به‌تازگی اعضای این استودیو شروع به نمایش ویدیوهای آزمایشی بخش‌های مختلف بازی در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند و از این طریق اطلاعاتی را با دنبال‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند. مطابق این اطلاعات ۹۹.۹ درصد اجسام حاضر در بازی Quantum Error با فیزیک شبیه‌سازی خواهند شد و قابلیت جابه‌جایی و تخریب‌پذیری را خواهند داشت. همچنین حضور مواردی مانند نارنجک‌ها و بشکه‌های انفجاری هم در بازی تایید شد و سازندگان می‌گویند برای تمامی آن‌ها صداگذاری‌های دقیقی را انجام داده‌اند.

بازی Quantum Error

البته تصویر تازه‌ای از این بازی ترسناک نیز منتشر شده است که حمله‌ی یک گروه جدایی‌طلب با نام Wu Yan به شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد. سازندگان می‌خواهند نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 بازی علاوه‌بر اجرای دائمی با رزولوشن 4K به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه از Ray Tracing (یک تکنیک رندرینگ که تصاویر را با دنبال کردن پرتوی نور و شبیه‌سازی واکنش دقیق اجسام مجازی نسبت به آن می‌سازد و نورپردازی‌های انجام‌شده را به مراتب واقعی‌تر جلوه می‌دهد) هم پشتیبانی کاملی داشته باشد. جالب‌تر آن که سازندگان می‌گویند برای پشتیبانی کامل بازی از ری تریسینگ روی PS5 تا این لحظه مشکلی نداشته‌اند و پیاده‌سازی ویژگی مورد بحث روی نسخه‌ی در حال ساخت بازی برای کنسول نسل نُهُمی سونی را آسان می‌دانند. تیم‌کیل مدیا می‌گوید در عین اطمینان نداشتن از انتشار همزمان بازی انحصاری Quantum Error با پلی‌استیشن 5 شکی در انحصاری زمانی بودن آن روی کنسل نسل نُهُم وجود ندارد و نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی از روی نسخه‌ی PS5 آن پورت می‌شود.

«کوانتوم ارور» به‌گفته‌ی تیم سازنده‌ی آن یک شوتر اول-شخص اتمسفریک و جریان‌یافته در آینده‌ای نسبتا دور است که درونش کره‌ی زمین دیگر حکم محلی امن برای سکونت انسان‌ها را ندارد. طرفدارها حدس می‌زنند که باتوجه‌به تریلر بازی، شخصیت اصلی آن حداقل در ابتدای کار یک آتش‌نشان فعال درون یک سکوی نفتی نزدیک به جزایر Farallon باشد. البته انگار دسته‌ای از شخصیت‌های این بازی «دست یافتن به ورای محدودیت‌های فضایی» را تنها راه پیشرفت انسان‌ها می‌دانند و ماجرا قرار نیست به جنگیدن برای بقا در یک سکوی نفتی محدود شود.

باتوجه‌به تمامی صحبت‌های مطرح‌شده و به یاد آوردن این نکته که Kings of Lorn: The Fall of Ebris همچنان با جلوه‌های بصری خوب خود به یاد آورده می‌شود، می‌توان امیدوار بود که Quantum Error حداقل از نظر کیفیت تصویرسازی‌ها توجهات زیادی را به استودیو تیم‌کیل مدیا جلب کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده